26 Reacties

3 maanden geleden

We zijn naar winkelcentrum de zeeland in Bergen op zoom geweest, kleding ga ...
Hier met 2 weken en 1 dag geweest haha. Maar vooral voor m’n dochter van 2,5 jaar. De baby deed het heel goed! Mijn dochter is ook met 2 weken en 1 dag voor het eerst geweest. Toen was net de lockdown voorbij en moest ik perse even ergens anders heen dan mijn eigen dorp🫣

3 maanden geleden

Ik vloei nog best wel wat dus dat houdt mij nu eigenlijk tegen om echt ergens heen te gaan. Vind het toch het fijnst om m’n eigen toilet in de buurt te hebben. Ik vraag mij af hoe dat bij de anderen is. Baby is nu 1 week en 2 dagen

3 maanden geleden

Reactie op Prullie89

Ik vloei nog best wel wat dus dat houdt mij nu eigenlijk tegen om echt erge ...
Mijn baby is 1 week en 4 dagen oud. En de eerste week had ik weinig tot geen last van vloeien (ik was ook alleen thuis) nu ik meer ben gaan bewegen ben ik wat meer gaan vloeien. Niet overdreven nog steeds minimaal, maar ik merk wel wanneer ik meer doe. Ik luister gewoon goed naar me lichaam, en ga slapen wanneer me peuter naar bed gaat.

3 maanden geleden

Gisteren naar het einde van de straat gelopen met baby en hond als gezinnetje en daar op terras het eerste glas wijn gedronken ☀️💕 helemaal zoals ik het voor me zag van tevoren. Zo gezellig!

3 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Gisteren naar het einde van de straat gelopen met baby en hond als gezinnet ...
Aah wat een mooi beestje!

3 maanden geleden

Reactie op Evaa1991

Aah wat een mooi beestje!
Dankjewel😊