Hi,
Wellicht wil ik te snel, maar ik baal zo van mijn lijf! Natuurlijk ben ik ook ontzettend trots en kijk ik terug op een bijzondere tijd dat mijn lichaam het ‘huis’ was van onze kleine maar verlang nu toch ook echt wel weer naar mijn oude lijf en gewicht.
Het is ons tweede kindje, maar ben in deze zwangerschap veel zwaarder geworden. Rond de 22 kg aangekomen. Het valt me tegen hoeveel kg ik nu, 4 weken na de bevalling kwijt ben. Wat is ‘ normaal’? En wat kan ik de komende weken verwachten?
Ik geef borstvoeding, ik moet voldoende eten maar heb soms ook veel eetlust. Ik probeer goed op te letten wat ik eet maar natuurlijk gaan er ook wel eens ‘verkeerde’ dingen naar binnen.
Ik kan niet wachten om weer fanatiek te sporten maar ben ook voorzichtig, er wordt geadviseerd om het rustig en goed op te bouwen.
Ik loop nog in m’n zwangerschapskleding, t shirts van voor de tijd pas ik niet omdat ik veel zwaarder ben en wel 2-3 cup maten groter heb. Ik vraag me af moet ik nu een hele nieuwe garderobe gaan aanschaffen of nog geduldig zijn.
Ik merk vooral dat het erg demotiverend is om in de kledingkast te kijken maar ook de kledingwinkel.
Herkennen meer vrouwen zich en hebben jullie tips? Geduldig wachten? Wat te doen bij goede opbouw? Wat te doen bij veel trek?