8 Reacties

één maand geleden

Is het geen hechting? Met afscheiding?

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Is het geen hechting? Met afscheiding?
Nee dat niet, het is wel spul dat je aangemaakt door m’n lichaam zeg maar 😂😭😭

één maand geleden

Reactie op kayeli

Nee dat niet, het is wel spul dat je aangemaakt door m’n lichaam zeg maar � ...
Wat raar, het ziet er echt uit als een hechting draadje 🤣

één maand geleden

Hoi Kayeli, ik had dit 2 dagen geleden ook. Inmiddels 10 weken geleden een keizersnede gehad. Zover ik kon vinden is dat je in je vruchtbare dagen zit. Ik weet niet of je al weer ongesteld bent geweest? Ik was dit na op 6 weken precies weer. En anders bij twijfel de huisarts bellen ☺️ groetjesss

één maand geleden

Reactie op MaddyMilena

Hoi Kayeli, ik had dit 2 dagen geleden ook. Inmiddels 10 weken geleden een ...
Hoihoi! Nou nee ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, daar maak ik me wel een beetje zorgen over maar misschien komt het nog dus ik wacht af! Ik had dit een weekje terug ook, maar had het weggespoeld dus dacht eerstvolgende keer dat ik dit weer heb, gelijk een foto van maken

één maand geleden

Oké dan denk ik dat het eraan zit te komen. Maar ik ben geen dokter ☺️Ook kan het zijn bij het geven van borstvoeding (mocht dit het geval zijn) dat de ongesteldheid langer uit blijft. Persoonlijk denk ik dat je, je geen zorgen hoeft te maken. En anders even de dokter bellen 🥰

één maand geleden

Hee, ik heb het ook en al sinds ik gestopt ben met bloeden. Hooote dat het na mijn menstruatie zou stoppen, maar dat is bijna twee weken geleden geweest en heb het nog steeds. Met name na het plassen hangt het er gewoon uit ‘tmi’. Geen idee wat het is helaas

één maand geleden

Ben trouwens gewoon vaginaal bevallen en nu ruim 10 weken geleden.