17 Reacties

vorige maand

Klimt hij eruit?? Inclusief slaapzak ?

vorige maand

De sprong lijkt bij iedereen eerder te komen. Er zijn meer die dit delen.

vorige maand

Reactie op Kersepitje2022

Klimt hij eruit?? Inclusief slaapzak ?
Ja😂😂😂 als ik dan in de slaapkamer kom staat hij al rechtop bij zn speelgoed (de 5 dingen die er liggen😂) met zn slaapzak aan me te kijken

vorige maand

Even een stomme insteek misschien, maar is tijdelijk een ledikant niet beter dan? Zodat ie niet die vrijheid heeft om eruit te wandelen. Het kan ook zijn dat hij juist teveel ruimte en vrijheid voelt in dit bed waardoor hij niet voldoende rust kan pakken en de drang om z'n kamer te ontdekken.

vorige maand

Wat gebeurd er als je hem laat spelen? Even vanuit de de denkwijze dat je sowieso een uur kwijt bent aan hem, en soms zelfs langer. Hoe snel zou hij zelf weer gaan slapen?

vorige maand

Reactie op Beanie85

Even een stomme insteek misschien, maar is tijdelijk een ledikant niet bete ...
Precies dit. Onze dochter met 2 in peuterbed gezet.. na 1 week heb ik der terug gezet was echt niet te doen.

vorige maand

Reactie op Beanie85

Even een stomme insteek misschien, maar is tijdelijk een ledikant niet bete ...
Is zeker niet stom!! Hebben we geprobeerd hij is te bewegelijk en wordt boos ook als hij erin moet. Hij slaat constant met zn hoofd en lijf tegen de randen tijdens zn slaap.. dit deed hij al zodra hij een beetje kon bewegen 😕

vorige maand

Reactie op Erp

Wat gebeurd er als je hem laat spelen? Even vanuit de de denkwijze dat je ...
Ik durf het niet te zeggen… als ik hem 10 min laat wachten dan gaat hij op de deur bonken tot ik kom😂 snachts nog niet geprobeerd

vorige maand

Reactie op Mamavantwee1995

Is zeker niet stom!! Hebben we geprobeerd hij is te bewegelijk en wordt boo ...
Ah hmm, lastig. En een campingbed (voor even)?

vorige maand

Heeft hij het niet te koud? Dat hij daar wakker van wordt...

vorige maand

Reactie op Mamavantwee1995

Is zeker niet stom!! Hebben we geprobeerd hij is te bewegelijk en wordt boo ...
Ik hoorde dat ze dan sensorische input nodig hebben met diepe druk. Heb je hoofd Massage, trampoline, hangmat slingeren geprobeerd voor het slapen gaan?

vorige maand

Reactie op Mamvan1

Heeft hij het niet te koud? Dat hij daar wakker van wordt...
Nee hij heeft genoeg aan… hij voelt ook altijd lekker warm aan

vorige maand

Reactie op CarolineF1986

Ik hoorde dat ze dan sensorische input nodig hebben met diepe druk. Heb je ...
Nee! Ga ik doen dankjewel voor de tip😀

vorige maand

En bedhekjes voor het bed? Zou dat kunnen helpen? Onze dochter van 3 heeft dat ook nog steeds.

vorige maand

Reactie op MvN22

En bedhekjes voor het bed? Zou dat kunnen helpen? Onze dochter van 3 heeft ...
Wat leuk! Van waar is deze

vorige maand

Reactie op MvN22

En bedhekjes voor het bed? Zou dat kunnen helpen? Onze dochter van 3 heeft ...
Erg leuke kamer!

vorige maand

Reactie op Isaaq

Wat leuk! Van waar is deze
https://www.bol.com/nl/nl/p/cute-keppe-bedhekje-200-cm-lang-max-70-cm-hoog-verstelbare-bedrail-bedrand-uitvalbescherming-voor-kinder-bed-beveiliging/9300000163790098/?referrer=socialshare_pdp_androidapp en dan heb je ook nog kleine voor de korte kant maar dat was bij ons niet nodig omdat de muren de rest afsluiten. Er zit ook een gordijn voor want dit is een Kura omkeerbed van Ikea (als ze ouder is kun je hem omdraaien en dan is het een hoogslaper). Bij de Kura zijn op verschillende websites accessoires te vinden.