Hé mama’s☺️
16 juli is ons zoontje geboren en wat doet ie t goed, ondanks zo nu en dan een minder moment en wat krampjes, verder niks te klagen
Toch merk ik dat ik het vaker dan ik had gehoopt wat zwaar heb, begrijp me niet verkeerd; ik geniet zo van m, daar ligt het niet aan. Maar de emoties, wat zijn die heftig. Ik heb in de kraamweek maar 2x wat ‘kraamtranen’ gehad, door mn fysieke minder kunnen toen en om hoe snel tijd eigenlijk gaat
Maar hier blijft t niet bij, ik merk momenteel dagelijks momenten dat ik echt overspoeld word door emoties. Soms zonder reden, maar ook wel met
En ik merk overprikkeld te zijn, sowieso heb ik ADD, denk dat het er niet makkelijker op maakt. Geluiden, gesprekken, aanrakingen… vooral aanrakingen, voel me dan schuldig tegenover mn vriend als ik er wat van zeg want normaal vond ik het echt fijn, maar kan nu echt helemaal leip worden als ie tegen mij aan zit, aan mn haar zit of wat dan ook
Het is echt niet alleen maar nare gevoelens, maar merk toch wel dat het veel is en ik om veel onrustige gevoelens krijg, emotioneel en overprikkeld raak
Dames die dit herkennen of?