6 Reacties

3 maanden geleden

Probeer iets te doen wat je opvrolijkt❤️

3 maanden geleden

Heel erg herkenbaar😢

3 maanden geleden

Heel normaal, je lichaam zit nog vol hormonen en een baby is heel intens. Niet gek dat je soms even een verdrietig gevoel hebt! En ik denk dat je de signalen van een depressie zelf goed kent, dus wees daar zelf ook alert op.

3 maanden geleden

Hi! Ik heb hier ook last van. Wij zitten ondertussen op dag 9 en elke dag heb ik nog sombere/verdrietige gedachtes. Ik merk dat ik hier vooral in de avond last van heb. Huil ook nog geregeld. Dus je bent echt niet de enige. Let goed op jezelf en zorg dat je op tijd aan de bel trekt. Plan elke dag even een momentje voor jezelf. Al is het maar even 10 min in de zon met een kop koffie of een kleine avond wandeling alleen. Ik ben bijvoorbeeld weer begonnen met mediteren en weet nu dat ik in de avond neerslachtig wordt. Ik heb het (zo ver het kan) geaccepteerd en weet dat ik ook zonnige momenten heb. Zo lang deze in balans zijn is het denk ik oké. Hopelijk geeft het je iets van rust nu je weet dat meer mensen hier last van hebben ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Btl

Hi! Ik heb hier ook last van. Wij zitten ondertussen op dag 9 en elke dag ...
Ja hier ook einde dag inderdaad. Maar wel zeker fijn om te lezen dat het gewoon normaal is. Google maakt soms zo onzeker

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, zeker als je een mindere nacht hebt gehad, ik heb het meestal ook richting einde van de dag. Ben nu 13 dagen geleden bevallen, merk wel iets verbetering, maar is de ene voor de andere dag