7 Reacties

4 dagen geleden

Hier hetzrlfde helaas

4 dagen geleden

Hoelaat is hij wakker in de ochtend en wanneer gaat hij dan weer slapen? Lijkt me dat hij zo erg lang wakker is dus nog een slaapje miscchien?

4 dagen geleden

Hier ook.. thuis slaapt hij van 12:30 tot ongeveer 13:30/14:00 maar bij oma slaapt hij altijd minimaal 3 uurtjes馃槀 (18 mnd)

4 dagen geleden

Hoe ziet de dag eruit qua activiteiten en eten en drinken? Sommigen hebben minder nodig. Kan ook vanzelf wat langer worden. Welke wakkertijden hou je aan?

4 dagen geleden

Mijn dochter wordt meestal ook na 3 kwartier a 1 uur wakker. Haalde haar in het begin er altijd uit maar laat haar nu ff liggen en valt met 5 minuten meestal weer in slaap. Maar de lengte qua dutje verschilt per dag馃き

4 dagen geleden

Hoe wordt hij wakker en hoe is hij de rest van de dag? Dutjes zijn 'te kort' als je kindje huilend wakker wordt, maar als hij vrolijk wakker wordt en de dag weer aan kan is het niet erg. Eventueel een wat vroegere bedtijd als de dag wat te lang is. Als hij er last van heeft zou ik inderdaad nog even 2 proberen (eventueel met een late bedtijd als het 2e slaapje laat op de dag is), of kijken wat hij doet als je hem laat liggen, of meteen weer in slaap proberen te wiegen (alhoewel dat hier nooit lukte hoor). En alle ongemakken langs gaan, mogelijk wordt hij wakker door te warm, te koud, honger, etc.

3 dagen geleden

Wij hebben dit ook, slaapt nu uiterlijk tussen 50 min en 1u5, en dan gaat hij zitten in bed. Soms als we hem in ons bed doen slaapt hij zo tot 2/2,5 uur. Sprong denk ik?