14 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad en het klinkt heel gek, maar het was bij mij Candida (schimmelinfectie). Geen idee natuurlijk of dit ook voor jou zo is, maar ik raad je aan om naar de huisarts te gaan. Het was bij mij super snel opgelost met medicatie.
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Ik heb dit ook sinds 2/3 dagen geen last meer van ik heb omeparazol van de ...
Bedankt voor je reactie. Ik woon in Spanje en heb zojuist even op internet gekeken naar Omeprazol, maar ik lees dat het wordt afgeraden tijdens de zwangerschap 😩
4 maanden geleden
Reactie op kinderwens1995
Ik heb dit ook gehad en het klinkt heel gek, maar het was bij mij Candida ( ...
Oh wat vervelend, maar fijn dat je er zo snel vanaf was! Als ik morgen nog steeds zoveel pijn heb ga ik ook zeker even naar de dokter. Ik trek echt niet nog zo’n dag, want heb wel echt honger nu 😔
4 maanden geleden
Reactie op rs2024
Me verloskundige raadde het juist aan 😊 had vandaag een afspraak
Oh echt.. Als ik morgen nog zoveel pijn heb, ga ik ook zeker even langs de dokter en zal hier dan zeker even om vragen! Bedankt!
4 maanden geleden
Ik gebruik Gaviscon drank, dat werkt bij mij veel beter dan Rennies oid. Kreeg dit aangeraden door de vk in mijn eerste zwangerschap, nu bij nummer 3 en gebruik ik het weer.
4 maanden geleden
Heb je al een warme kruik geprobeerd? (Ik weet het.. Klinkt niet ideaal met eeze temperatuur 😅)
Ik heb ook vaak last van verkramping, niet per se met het eten, maar wel dat gebied en is idd zo pijnlijk om te janken.. Mij helpt het, het laat je spieren weer ontspannen (bij mij helpt de kruik tussen m'n schouderbladen het beste)
4 maanden geleden
Ik gebruikte antagel! Dat hielp erg goed, rennies waren bij mij op een gegeven moment niet meer genoeg en mocht van de verloskundige liever geen omeprazol gebruiken. Ik heb zelfs een tijdje ook vanille vla gegeten, hielp ook als je niet te veel last hebt🤭 (dat is ondertussen 3 jaar geleden😂)
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Bedankt voor je reactie. Ik woon in Spanje en heb zojuist even op internet ...
Mijn dokter heeft de omeprazol zelfs opgehoogd van 20mg naar 40mg. Het is echt een normaal middel om te gebruiken tijdens de zwangerschap! (Het werd ook bij mij aangeraden door zowel gewone vk als de vk van het zkh)
Succes! Hoop dat je er snel vanaf bent!
4 maanden geleden
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Ik heb 2 cm ontsluiting en weeën die om de 5/6 minuutjes komen.. 🍀
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobe24x
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Ik heb 2 cm ontsluiting en weeën die om ...
Oh wauw! Hebben ze het idee dat je klachten door de bevalling veroorzaakt werden?
Heel veel succes, you can do it!! 💪🏼🥰🤍