21 Reacties
één maand geleden
Zodra ik het flesje uit zijn mond haal om te boeren is het vervolgens een hele strijd om hem weer aan het drinken te krijgen.. En dan soms ineens pakt hij hem wel weer. ben gisteren en vandaag steeds een uur bezig om 150ml naar binnen te krijgen
één maand geleden
Kloppen de verhoudingen van de Baby Brezza? Ik lees daar soms wat verhalen over. Wellicht kan je kijken als je zelf een flesje maakt wat er gebeurd? En anders: soms blijkt er bij onze gelijk een boer dwars te zitten die er eerst uit moet.
één maand geleden
Mijn jongen doet dit ook. Geen idee wat het kan zijn, ene voeding gaat soepel, de volgende is drama.
één maand geleden
Reactie op nina110724
Had ik ook gaatje van z’n speen was te groot.
Maar deze gebruiken we al weken en nooit last van gehad tot nu? Had jij dat ook? Kan het altijd proberen hoor om weer naar 2 te gaan maar ging eerst gewoon prima!
één maand geleden
Heb je wel eens je baby brezza getest of de verhouding klopt? Onze dochter dronk ook onrustig en na een test ben ik er achter gekomen dat op basis van 60ml water er maar 1,5 schep in zat ipv 2.. Sindsdien zijn wij over gestapt naar de watertap van baby brezza zodat we zeker weten dat de verhoudingen kloppen en sindsdien drinkt ze bij ons veel rustiger.
één maand geleden
Wij hadden hier van de week de pre-logopedist, omdat onze dochter al vanaf het begin een moeilijke drinker is.
daar gaat dit niet over, maar zij gaf aan dat baby’s eerst al het drinken op reflex doen en het steeds minder reflex word en meer aangeleerd. Dus bij 9 weken doen ze al een heel groot deel aangeleerd zelf zonder reflex. Daarom kan het dan soms wat moeilijker gaan (als ze bijv een beetje moe zijn of heel erg honger hebben), begreep ik van haar
één maand geleden
Ik heb dit ook gehad! Ik weet nu niet of het het sprongetje was (daar zat ze duidelijk in) of dat de speen van de fles niet meer goed was.
Ze drinkt speciaal voeding die is dikker uit de Difrax S speen, maar het leek alsof ze inmiddels wel meer per keer wou drinken maar de speen gewoon niet sneller kon. Nadat ik een gaatje heb bijgemaakt (andere spenen geprobeerd maar dat was drama) is het wel opgelost en is ze dus inderdaad ook meer per keer gaan drinken.
Je kan dus daar even naar kijken of even afwachten of het na het sprongetje weer goed is.
één maand geleden
Wij geven dit ook met onze dochter al een paar weken lang. De ene dag gaat beter als de andere. En vaak de fles van 17/18:00 is dikke drama.
Wij hebben er ook logopedie bij gehad en we hebben nu de dr. Brown fles/speen omdat de difrax te groot was voor dr mondje waardoor ze veel lucht binnen kreeg.
Ik weet dus niet de oplossing maar ik leef wel met je mee, soms zijn de voedingen echt niet leuk omdat ze dan zo overstuur is..
Wij hopen nog steeds dat dit vanzelf over gaat.
Tip: als je over gaat naar een andere fles/speen probeer deze minstens 10 x
De logopedie gaf dit bij ons aan dat ze hem pas daarna pakken
één maand geleden
Wij hebben dit de laatste tijd ook. Lijkt nu langzaam een beetje over te gaan, maar alleen gebaseerd op 1,5 dag hoor. Ergens “goed” om te lezen dat zoveel dit herkennen. Zal misschien toch een sprongetje zijn of iets in de ontwikkeling van drinken/reflexen idd, als ik het zo lees.
één maand geleden
Ik heb dit ook sinds een paar dagen en baby ook 9weken en ze heeft weer last van krampen terwijl het leek alsof het weg was had er paar dagen geen last van ik gebruikte nutrilion ben 3 weken geleden overgestapt naar AH biologisch mix maar nu lijkt het alsof ze ineens weer krampen heeft en ze krijgt dilfrax s fles vanuit baby brezza