14 Reacties
één maand geleden
Ik heb deze draagzak. Je moet hem twee keer omslaan. En dan als je hem erin doet hem even laten wegzakken in de stof zeg maar. Ik heb mijn zoontje er al weken in en hij zit zeker diep genoeg. Kan er alles mee doen
één maand geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Zo zit hij nu.
Nee dit is echt te hoog inderdaad want bij mijn zoontje komt hij tot de oortjes
één maand geleden
Reactie op Wendyyyyyy
Zo zit hij nu.
Ik kan het op deze foto niet goed zien maar je zou de billetjes kunnen kantelen zodat je kindje iets dieper komt te zitten maar het rugpand mag niet hoger komen dan de onderkand van de oorlel. Op facebook heb je de groepen draagpraat en draagliefde daar kun je ook om tips vragen en kijken draagconsulenten met je mee.
één maand geleden
Reactie op Naomi99
Ik kan het op deze foto niet goed zien maar je zou de billetjes kunnen kant ...
Ja ik probeer lid te worden van deze Facebook groep, maar word nog niet geaccepteerd haha.
één maand geleden
Reactie op Naomi99
Dit is te diep. Het rugpand mag maximaal tot de onderkant van de oorlel kom ...
Nee dat risico loopt hij niet. Lijkt misschien zo op deze foto maar dit is slechts een moment opname en hij was hier wakker en aan het glimlachen. Ik zorg er, zeker als hij slaapt, altijd voor dat zijn hoofdje naar de zijkant gedraaid is en wat naar achteren gekanteld waardoor zijn mond en neus uit de draagzak zijn en zijn neus en mond volledig vrij zijn. Ik heb een cursus gehad bij een draagconsulent dus ik weet hoe ik hem veilig draag dankjewel
één maand geleden
Hier zie je wel beter hoe hij hoort te zitten. Twee keer omslaan dus ipv 1 keer. Staat ook in de handleiding, als je die goed doorneemt moet het vast lukken! Succes ☺️❤️
één maand geleden
2x omslaan moet tot een bepaalde lengte. Wanneer de baby langer is hoeft dit niet meer, staat duidelijk op de handleiding en aan de binnenkant van de band.
Als het nekje teveel heen en weer gaat is dit ook vaak vanwege dan ze niet goed met de bekken zijn gekanteld en moet je dus ‘scheppen’ onder de billetjes.
Stof tot aan de onderkant van de oorlelletjes en zeker niet hoger ivm rebreathing!
één maand geleden
Reactie op pijlsje
Als ik hem 2x omsla dan is haar hele hoofd en nekje eruit.. doe ik ook iets ...
Ik gebruik de Embrace vaak maar had ook ineens dat het helemaal niet goed zat. Ik snapte er niks van. Bleek dat ik ‘m de verkeerde kant op had omgeslagen (iets met slaapgebrek). Misschien is dat het bij jou ook, andere kant op vouwen? En het helpt inderdaad om de billetjes goed te positioneren.
één maand geleden
Reactie op AnoniemLwd
Hier zie je wel beter hoe hij hoort te zitten. Twee keer omslaan dus ipv 1 ...
Dankjewel maar er staat één keer omslaan boven de 58 cm en dat is hij. Als ik hem 2 keer omsla komt hij denk ik tot halve wege z’n rug. 😅