15 Reacties

4 maanden geleden

Bij mij begon toen de bevalling 🙈

4 maanden geleden

Reactie op mama van Ayla 💕

Bij mij begon toen de bevalling 🙈
Oh echt?? Ik ben nu 37+5… het komt ook echt in vlagen dat ik me zo voel op een dag maar in de avond en nacht het ergste nu de afgelopen 2 dagen

4 maanden geleden

Yep, helaas wel 😓 ik dacht dat het wel eens het begin van de bevalling kon zijn, aangezien ik ook al 3 weken op 2cm ontsluiting zit, maar ben inmiddels alweer 2 weken verder en misselijkheid en diarree blijft helaas 🥲

4 maanden geleden

Ja woensdag nacht gehad. Maagpijn, diarree hele nacht, uiteindelijk 1 keer over gegeven en toen klaar. Ik dacht en hoopte dat t zou beginne maar helaas beeb zit nog lekker in mn buik😅

4 maanden geleden

Reactie op proudmommmmy

Oh echt?? Ik ben nu 37+5… het komt ook echt in vlagen dat ik me zo voel op ...
Ik was toen 37.2! Hoop voor je dat het ook de eerste tekenen van zijn. Beterschap!

4 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Yep, helaas wel 😓 ik dacht dat het wel eens het begin van de bevalling kon ...
Ah vreselijk hè.. niet te doen

4 maanden geleden

Ook al meerdere keren gehad de afgelopen weken en nog geen baby

4 maanden geleden

Net gehad, maar hier het hele gezin. Volgens mij heerst er flink buikgriep in nl. vriendinnen die niet zwanger zijn hebben het ook.

4 maanden geleden

Hier al vanaf 38 weken en nog geen baby haha

4 maanden geleden

Misselijkheid is hier ook weer terug sinds 37 weken… verder niets dus heb niet t idee dat t een voorteken is. Denk echt hormonen + groeiende buik

4 maanden geleden

Ja misselijk weer de laatste week, vooral einde dag/na het avond eten. Denk omdat alles van binnen wordt verdrukt.

4 maanden geleden

Hier ook sinds week 37, ondertussen 39 weken en ook geen baby. Schijnt normaal te zijn zo tegen het einde..

4 maanden geleden

Ik ben ook misselijk. Geen diarree maar wel 6 x per dag 💩 en dat al twee weken lang.

4 maanden geleden

Ik heb exact hetzelfde maar al bijna 2 weken en ben morgen 39 weken, nog steeds geen baby. Hoop dat het voor jou wel zo mag zijn want het is drama 😣

4 maanden geleden

Hier ook al dagen diarree en met vlagen ook misselijkheid, vooral in de ochtend. 38w4d. Heb niet het idee dat het echt een voorteken is want er gebeurt verder niks helaas