20 Reacties

4 maanden geleden

Mijn ervaring bij de tweede, nadat mn vliezen waren gebroken: 1,5u later was hij er. Ging mega rap, dus ik zou zeker bellen 馃檭

4 maanden geleden

Reactie op Gjneee

Mijn ervaring bij de tweede, nadat mn vliezen waren gebroken: 1,5u later wa ...
Oh wauw馃ぃ eerste zat ong 24 uur tussen vliezen breken en persen.. zijn nu al bijna 4 uur verder maar de krampen zijn nu ook wat onregelmatig Maar ik ga zeker zo bellen 馃槣

4 maanden geleden

Bij mij braken mijn vliezen en kreeg ik binnen een half uur al regelmatige weeen. 5u later was hij er. Bij de eerste duurde het 12 uur

4 maanden geleden

Bij mij was hij er bij de 2e bevalling toen de vliezen werden gebroken slechts 6 min tussen breken en uiteindelijke geboorte

MOD

4 maanden geleden

Ja hier ging de tweede toch wel heel snel..tegen ik naar het ziekenhuis ging zat ik al met 9,5cm 馃檲 was toen pas de wee毛n aan het wegpuffen..bevalling zelf duurde maar een uurke of 2.

4 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ja hier ging de tweede toch wel heel snel..tegen ik naar het ziekenhuis gin ...
Dat ze je dan nog naar het ziekenhuis laten gaan joh! Of was je medisch?

4 maanden geleden

Update馃槣: Verloskundige net geweest, zit bijna op 3. Wee毛n komen wel snel maar nog niet lang genoeg dus over 2 uur komt ze terug tenzij ik eerder bel natuurlijk

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Update馃槣: Verloskundige net geweest, zit bijna op 3. Wee毛n komen wel snel m ...
Zet m op! 馃挭馃徎馃崁

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Lekker blijven ademen, bewegen en zet m op!馃挄

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

You got this!!馃挭馃徏馃

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Spannend!! Succes en een hele fijne bevalling gewenst馃ぉ

4 maanden geleden

Ohhhh wat spannend, hopelijk zet het goed door.! Heeeel veel succes, toitoitoi馃馃檹

4 maanden geleden

Update: onze Dex, uiteindelijk geboren om 14.11 na 20 min persen馃く馃槄 helaas zijn we nog samen in het ziekenhuis ipv thuis met onze andere mannen door het lage gewicht (2840) controles tot nu toe allemaal goed maar moeten toch de 24 uur blijven. Verder wilde de placenta er niet uit dus dat was nog een leuk uurtje erna, gelukkig geen hechtingen ofzo dus nu gaat het fysiek best goed gelukkig. Erg moe 馃槄 over halfuurtje nog een controle en dan lekker paar uur slapen

4 maanden geleden

Wat fijn, proficiat. Dan is het best snel gegaan allemaal!

MOD

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Update: onze Dex, uiteindelijk geboren om 14.11 na 20 min persen馃く馃槄 helaas ...
Gefeliciteerd 馃挋

4 maanden geleden

Mijn eerste bevalling duurde 11 uur en was vrij pittig. Ik ga uit van dezelfde duur dan kan het altijd meevallen. De verloskundige zegt dat het waarschijnlijk vlotter zal gaan. Zijn er ook verhalen van vrouwen bij wie de tweede bevalling wel ongeveer zo lang duurde als bij de eerste?

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Update: onze Dex, uiteindelijk geboren om 14.11 na 20 min persen馃く馃槄 helaas ...
Gefeliciteerd 馃┒ hoelang heeft je 2e bevalling uiteindelijk geduurd? En hoelang duurde je eerste bevalling?

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Gefeliciteerd 馃┒ hoelang heeft je 2e bevalling uiteindelijk geduurd? En hoe ...
Dank je! Beide begonnen met gebroken vliezen. De eerste keer ong 24 uur voor de bevalling en deze keer werd ik rond half 3 wakker met gelukkig maar beetje nat en en geboren dus om 2 uur. We waren uiteindelijk om half 1 in het ziekenhuis en zat om 1 uur op 5 cm

4 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Dank je! Beide begonnen met gebroken vliezen. De eerste keer ong 24 uur voo ...
Ah dus je bevalling heeft dit keer ongeveer 11 uur geduurd als ik het goed begrijp toch?馃檲 had je dit keer een fijnere ervaring dan bij je eerste bevalling?

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Ah dus je bevalling heeft dit keer ongeveer 11 uur geduurd als ik het goed ...
Hahah ja zoiets, ik denk wel dat deze keer fijner was. Ik had een beetje kunnen slapen en vorige keer helemaal niet waardoor ik er niet helemaal bij was en geen energie en herstel denk langer. Deze keer dus wel meer bewust van de pijn maar veel gezelliger en grappen maken met m'n man, voor m'n gevoel herstel nu al stuk beter. Minder pijn en bloeden