Hallo,
Onze zoon van 6 jaar had als baby koemelkallergie, naast wat achteraf bleek ook nog andere allergieën.
Aangezien het al een flinke tijd geleden is weet ik niet meer precies hoe we er toen achter zijn gekomen maar wat ik nog wel weet is dat hij erg last had van eczeem, reflux en onrust toen zijn we op eigen initiatief gestart met pepti wat uiteindelijk resultaat gaf en op latere leeftijd heeft hij een huidtest gehad waaruit inderdaad ook bleek dat hij KMA had. Hier is hij gelukkig over heen gegroeid.
Sinds 3 weken zijn we trotste ouders van Zoë, vanaf dag 1 is ze onrustig vooral na de voedingen kun je de klok erop gelijk zetten dat ze enorm overstuur is. Dit uit zich in hard, vaak ontroostbaar huilen, overstrekken en gebalde vuistjes. Ze heeft gelukkig geen eczeem wel is haar volledige gezicht bezaaid met pukkeltjes.
Ze heeft zichtbaar last van haar buikje, deze horen we ook flink tekeer gaan. Ook tijdens het laten van scheten heeft ze moeite en zo ook met het krijgen van ontlasting.
De jeugdarts gaf aan dat de KMA of reflux van onze zoon niet dat van Zoë is maar als we willen mogen we op eigen initiatief starten met pepti.
Ik vind het zo enorm lastig, maar we vinden Zoë gewoon echt niet comfortabel.
Ze heeft duidelijk pijn en ongemak, maar zit ik niet te snel op een KMA te focussen.
Daarom ben ik benieuwd naar andere ervaringen met broers/zussen en KMA.