11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben hem, ons zoontje slaapt duidelijk rustiger door de puckababy. Krampjes zijn ook een stuk minder door de band om de buik. Wij hebben hem tweedehands gekocht via Vinted om eerst te testen. Maar wat mij betreft je geld dubbel en dwars waard!

3 maanden geleden

Zelf nog geen ervaring maar ik heb er 1 gekocht via Vinted scheelt een hoop geld. Vooral ook om te testen als dit wat is

3 maanden geleden

Ik heb de Love To Dream babyslaapzak 0-3 maanden bij zowel mijn zoon als mijn dochter gebruikt en bij allebei heeft het inderdaad geholpen om rustiger/beter te slapen.

3 maanden geleden

Ook de puckababy piep gekocht via Vinted, afgelopen nacht voor het eerst gebruikt en heb wel het idee dat ze er rustiger van werd maar pas 1 keer gebruikt dus kan ook toeval zijn haha!

3 maanden geleden

Wij zijn heel tevreden over de puckababy piep, ons zoontje slaapt er veel rustiger door. Anders maait hij zichzelf wakker met zijn armen of andere reflexen. Ik hoor ook hele goede verhalen over de love to dream slaapzak! Dus ook het proberen waard. Wij zijn bij ons eerste zoontje na de piep overgestapt op de 0-6 maanden teddy slaapzak van puckababy en dat werkte gewoon prima. Bij love to dream kun je beter afbouwen qua inbakeren

3 maanden geleden

Voor mijn zoontje een puck-a-baby aangeschaft, want die sliep ook onrustig en schopte de dekens ook van zich af. We hebben het slaapzakje drie keer geprobeerd maar elke keer werd hij helemaal gek, dus toen ermee gestopt. Ik denk dat het gewoon proberen en aftasten is. Elk kind is anders. Maar een tweedehands is dan wel handig! (en ik heb er dus nog wel één in de aanbieding 😆)

3 maanden geleden

Hier ook heel tevreden! We hebben zowel de puck a baby 0-6 maanden & de puck a baby piep (welke we alleen gebruiken bij veel onrust omdat we niet willen dat hij gewend raakt aan inbakeren)

3 maanden geleden

Ik zweer erbij. Wij hadden een dikke en een dunne 0-6 maanden. Echt lang fijn gebruikt en daarna over op de 6-2,5 (tot 2 jaar gebruikt). Hadden er twee en konden met wassen mooi omwisselen.

3 maanden geleden

Voor ons werkte de puck a baby’s niet vanwege alsnog teveel bewegingsruimte. Wij gebruiken daarom de Pacco doek. Bij beide kindjes gebruikt en zij gingen allebei heel goed op het strakke inbakeren!

3 maanden geleden

Voor mijn 2 oudere dochters was dit een uitvinding! Dus nu enthousiast gelijk 2 gekocht voor onze zoon. Maar die vind het vreselijk om erin te liggen. Die wil juist vrijheid! Dus verschilt heel erg per kind ook

3 maanden geleden

Reactie op Anne de Munck

Voor mijn 2 oudere dochters was dit een uitvinding! Dus nu enthousiast geli ...
Hetzelfde hier. Voor onze eerste werkte het super goed. Nu bij de tweede paar keer geprobeerd maar hij wordt er alleen maar onrustiger van. Dus het is echt persoonlijk.