20 Reacties
2 weken geleden
Reactie op Cindy0401
Ik vind hem erg fijn, maar ik merk dat de winterslaapzak wel te koud is voo ...
Hij is maximaal 2.5 tog, dat is sowieso wel vaak de warmste slaapzak toch?
2 weken geleden
Wij vinden m heeeeel goed. Hebben m al 829482x gewassen en ziet er nog steeds uit als nieuw. De 4 seizoenen is ook echt heel warm
2 weken geleden
Wij zijn ook erg blij met de 4 seizoenen. Een nieuw gekocht en een via vinted, die zag er nog top uit. Misschien dat er nu aanbiedingen zijn ivm black friday?
vorige week
Wij vonden hem veel te groot en de buitenslaapzak (die je dus ook als zomerslaapzak kunt gebruiken) is helemaal niet fijn. Er zit een joekel van een ritssluiting in en hij is helemaal niet zacht.
Ik gebruikte dus alleen de teddy vorig jaar in de herfst. En dan moest ik de mouwen omslaan. Toen het echt koud werd, overgegaan op de prenatal slaapzak met rib. Ik vind die veel fijner en heb ze dit jaar weer gekocht. De teddy van de puckababy is dan reserve.
vorige week
Reactie op AanzienlijkeStruik241939
Wij vonden hem veel te groot en de buitenslaapzak (die je dus ook als zomer ...
Ja dat is omdat je m tot 2,5 jaar kan gebruiken😂.
Wij vinden de zomerslaapzak heerlijk zacht, al 82948x gewassen maar blijft geweldige kwaliteit😁
vorige week
Hier iets minder tevreden. De zomeslaapzak is zo’n slobberzak waarbij je de mouwen niet goed kan omslaan (blijft niet zitten). De teddy is lekker, maar onze baby vindt deze te warm (zweet erg in dat ding). De twee slaapzakken gecombineerd heb ik dan ook niet gedaan. Losse slaapzakken zijn mi praktischer en beter op maat.
vorige week
Zijn er ook duimende kiddos onder ons? Die armpjes lijken heel dik. Mijn kind duimt namelijk
vorige week
Blijft heel
Mooi, alleen ze zijn wel wat lomp. Ik heb het idee dat door de fleece voering hij sneller gaat zweten en het daardoor weer koud krijgt. Bij ons eerste kindje veel gebruikt in de herfst zonder overzak en nu in de winter vaak een HEMA slaapzak met evt de pukababy dunne eroverheen
3 dagen geleden
Reactie op Mamajuni24’
Hij is maximaal 2.5 tog, dat is sowieso wel vaak de warmste slaapzak toch?
Klopt, hier is het warm genoeg. Kamer rond 20 graden.