10 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben deze ook geprobeerd, maar kwamen tot de conclusie dat de speen van de fles veel te lang is. Ons zoontje ging alleen maar met de speen spelen hierdoor.

2 maanden geleden

Oh en in aanvulling op mijn vorige bericht: Ja, op basis van het gewicht van je kindje kun je een nieuwe berekening maken wat hij/zij aan cc per voeding mag krijgen. Als het goed is geeft het CB dit ook aan. En qua flesje een alternatief zijn wij heel tevreden over de MAM fles of de Dr. Brown flessen

2 maanden geleden

Wij hebben de kruidvat fles met de kleine speen

2 maanden geleden

Ik ken deze niet. Mocht je een nieuwe kopen, ik zou je zelf de Philips avent aanraden. Dan moeten ze echt vacuüm zuigen om er melk uit te krijgen net zoals in de borst. Is heel ff oefenen maar werkt nu voor mij goed in combinatie met bv.

2 maanden geleden

Ik heb ook een we-too fles die in een gratis pakket zat. Mijn dochter drinkt daar veeel te snel door (geen idee of er andere spenen zijn) en drinkt nu (als ik kolf) uit de brede hals dr Brown met prematuur speen

2 maanden geleden

Hier Philips avent ook geprobeerd maar ook daar drinkt ze te gulzig en dus te snel uit

2 maanden geleden

Wij hebben nu voor mijn dochter de hegen fles. Heb er een slow-flow speen bij gekocht voor de eerste weken. Ze drinkt daar goed uit. Mijn zoontje dronk uit de dr Brown fles ook goed altijd. Vond dat wat meer werk met afwassen, de hegen fles heeft weinig onderdelen en kun je hierna ook nog gebruiken als bakje om snacks in mee te nemen (koop je er een dekseltje voor).

2 maanden geleden

Reactie op rhnv

Hier Philips avent ook geprobeerd maar ook daar drinkt ze te gulzig en dus ...
Nou dan kan ze wel zuigen hoor 😂 ik heb voor mijn zoontje zelfs een speen groter gekocht omdat t te langzaam ging… Bij alle andere flessen dronk hij overigens weer te snel.

2 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Nou dan kan ze wel zuigen hoor 😂 ik heb voor mijn zoontje zelfs een speen ...
Hier dezelfde ervaring met Avent idd! Lees hier en hooe van kz vaak commentaar op de Avent (mbt kramp, valse lucht zuigen etc), maar als je de gebruiksaanwijzing leest en volgt is het echt een topfles! Alleen idd goed kijken naar de speentjes, omdat die soms ook te zwaar zuigen zeg maar.

2 maanden geleden

Reactie op Ellen765

Nou dan kan ze wel zuigen hoor 😂 ik heb voor mijn zoontje zelfs een speen ...
Ja het is een meisje die zichzelf geen honger laat hebben🤪 ook wel aan het geboorte gewicht te zien😂