13 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij zat het als volgt: 11dpo 1-2 weken 4+3d zwanger: 2-3 weken 5+3d zwanger: 3+

2 jaar geleden

Bij mij is hij zelfs met 5,5 week niet hoger dan de 1-2 weken uitgekomen. Ook andere testen blijven licht. Ik werd helemaal gek, gezien ik al 2 miskramen gehad heb. Vorige week al een echo gehad en was tot nu toe allemaal gewoon goed! Ik ben dus echt gestopt met testen want het hoeft niets te zeggen.

2 jaar geleden

Reactie op xsheroon

Bij mij zat het als volgt: 11dpo 1-2 weken 4+3d zwanger: 2-3 weken 5+3d zwa ...
Dankjewel voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op MMB1990

Bij mij is hij zelfs met 5,5 week niet hoger dan de 1-2 weken uitgekomen. O ...
Wat gek! Maar gelukkig is alles goed 😍 ik heb ook een miskraam gehad, blijft toch in je hoofd zitten je word er zo onzeker van

2 jaar geleden

Ik twijfelde of ik zelf een topic zou starten! Heb toevallig vandaag precies hetzelfde. Dus het is alsof ik het verhaal van mezelf lees😂 Heb al 5 dagen voor de NOD positief getest met sensitest dipstick. Mooie oplopende tests tot de NOD. Toen heb ik met 4+4 getest met CB en had direct 2-3. Had nog een test over dus dacht vandaag op 5+4 nog even mooi een test te doen waar 3+ op zou staan, maar helaas gaf ook nog steeds 2-3 aan. Meteen spijt dat ik zo dom was om opnieuw te testen 😅 Toch een beetje stress van gehad vandaag en de hele tijd lopen googelen. Op verschillende fora zie ik dat het echt niet uniek is om nu nog 2-3 te hebben. Misschien is het morgen wel 3+… maar ga daar geen dure nieuwe test meer voor kopen. Heb ik ieder geval een hele dikke vette knaller van de action (had ik ook nog liggen). Probeer nu rustig en geduldig te wachten tot de echo over 2 weken 🍀

2 jaar geleden

Reactie op ij’tje

Ik twijfelde of ik zelf een topic zou starten! Heb toevallig vandaag precie ...
Ja dit had ik dus ook, ik dacht ook laat ik nog even een 3+ zien, maar nee en de hele middag de neiging om op Google te zoeken 😂 ik ga ook geen nieuwe test meer kopen, word er alleen maar onzeker van. Ik testte wel pas op NOD heel licht positief, CB gaf toen nog niet zwanger aan. Wanneer heb jij de echo precies? Ik mag gelukkig 9 december al even kijken.

2 jaar geleden

Ja dit had ik dus ook, ik dacht ook laat ik nog even een 3+ zien, maar nee ...
We moeten sterk zijn idd💪🏼 Ik mag 14 december komen voor m’n eerste echo. Ik ben dan 7+4 als het goed is. Spannend, want afgelopen zomer kwam er bij die echo en termijn achter dat ik een leeg vruchtzakje had. Had toen ook gewoon oplopende testen, dus geen garanties!

2 jaar geleden

Mijn verloskundige gaf aan dat de tijd een indicatie is. Iedere vrouw maakt anders hcg aan. Daarom zijn de waardes ook zo enorm uitlopend. Ik had bij 4 weken al 3+ dus ik dacht dat ik een snelle innesteling had. En ben gaan tellen vandaag mijn ovulatie. Vandaag een vroege echo en ik dacht 6+1 weken te zijn maar het zag eruit als 5+4 en dat klopt precies bij mijn eerste menstruatie dag.

2 jaar geleden

Reactie op Syl689

Mijn verloskundige gaf aan dat de tijd een indicatie is. Iedere vrouw maakt ...
Fijn om dit weer even bevestigd te krijgen via een verloskundige! Die testen zijn wat dat betreft ook maar geldklopperij om onzekere vrouwen uit te buiten 😂 Wat fijn dat je al een echo had! Zagen ze ook al een hartje, of was de termijn daar echt nog te vroeg voor?

2 jaar geleden

Reactie op ij’tje

Fijn om dit weer even bevestigd te krijgen via een verloskundige! Die teste ...
Het hartje kwam langzaam op gang. We zagen het kloppen. Fijn om de bevestiging te zien dat het geen lege vruchtzak was en het paste precies bij 5+4. Lief dat je het vraagt

2 jaar geleden

Hoi EA2323, vroeg me af of je een update hebt! Heb je inmiddels al een echo gehad?

2 jaar geleden

Reactie op ij’tje

Hoi EA2323, vroeg me af of je een update hebt! Heb je inmiddels al een echo ...
Leuk dat je een berichtje plaatst! Ik had vanochtend een vroege echo (heb er zojuist een nieuw topic over geopend). Ik dacht 7 weken te zijn maar ben teruggezet naar 6+2. Dat zou dan weer die clearblue testen verklaren. De echo was inwendig en er was alleen een vruchtzakje met zwangerschapsring te zien, geen vruchtje.. de verloskundige was ontzettend negatief. Begon meteen over mijn eerdere miskraam waardoor we met een rotgevoel naar huis zijn gegaan. We mogen zaterdag terugkomen maar ik zie het somber in. Jij mag ook bijna, spannend! Vind het ook wel leuk om een update te horen 😊

2 jaar geleden

Leuk dat je een berichtje plaatst! Ik had vanochtend een vroege echo (heb e ...
Wat ontzettend klote zeg! Zag dat je een ander topic hebt geopend. Heb daar ook mijn ervaring gedeeld over mijn ‘lege vruchtzak’ mijn vorige zwangerschap. Ik ga voor je duimen. Hopelijk zaterdag goed nieuws voor jullie 🍀 deze onzekerheid is killing! Sterkte!