15 Reacties
3 maanden geleden
Ik ben er geweest toen hij 2 weken oud was ivm de vakantie die eraan kwam. Ze hebben hem alleen maar aangeraakt met het meten. Toen deden ze heel erg voorzichtig. Ze hadden hier alle tijd voor ons. Eind augustus moeten we terug voor de vaccinatie ben benieuwd of ze dan ook andere dingen checken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar een positieve ervaring.
3 maanden geleden
Ik heb altijd hele fijne ervaringen gehad met het CB. Eerste dochter nu 3 dus al vaak geweest. Ik vind ze een luisterend oor, voorzien van advies en waren altijd lief en voorzichtig met haar.
3 maanden geleden
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen!
Het enige was dat de airco vandaag aanstond in de ruimte waar hij gewogen en opgemeten moest worden. Ik snap het wel want het is snikheet vandaag, maar voor pasgeboren baby’s is dat wat minder fijn.
3 maanden geleden
Hier met 2 weken de eerste afspraak gehad. Niet onvriendelijk hoor.
Moet wel zeggen dat ik met nr 2 nu wat
makkelijker alles met een korrel zout neem. Niet elk (tegenstrijdig) advies opneem.... scheelt een hoop stress!
3 maanden geleden
Uhm nee ik vind CB wel leuk m'n zoontje ook zijn heel lief en vriendelijk juist. Ik kom uit Utrecht.
3 maanden geleden
Reactie op Kells1986
Niet hoofdomtrek? In de billen kijken? Baby via handjes optrekken etc?
Ze hebben de hoofd omtrek gemeten en zijn lengte. Weegschaal heb ik hem zelf op mogen leggen. Ze trokken nergens aan daar was hij veel te jong voor en ze wouden niks forceren. De lengte kwam nog wel dat het goed gemeten werd. Voor de rest hebben ze niks gedaan.
3 maanden geleden
Hier kwamen ze de eerste afspraak bij ons thuis, superfijn! Ik woon trouwens in Utrecht. Ze hebben haar gewogen, tummy time gegeven, heel wat vragen gesteld en uiteraard konden wij ook al onze vragen kwijt. Ze nam echt de tijd en ik heb de afspraak ook als zeer prettig ervaren.
3 maanden geleden
Hier was de eerste afspraak thuis met 2 weken, hele leuke jeugdverpleegkundige waar ik ook mijn kinkhoest vaccinatie bij had gehaald dus kende haar al. Vertelde me ook dat ik haar mocht appen als ik vragen had die geen spoed hadden. Vorige week met 3 weken naar bureau zelf geweest voor gehoortest en kinderarts en vond ze ook erg vriendelijk naar ons en lief naar mijn zoontje.