43 Reacties
8 maanden geleden
Hai, hier gaan we ook voor easywalker uitbreidingsset. De maximale gewichten van het zitje blijft gewoon het zelfde ik geloof dat dat iets van 20 kg is voor de zitting en het wiegje natuurlijk minder omdat die tot ongeveer 6 maanden gebruikt wordt. Het reiswiegje kan inderdaad alleen maar onder maar dat schijnt snel te wennen. Ik zag laatst een andere moeder dus met de harvey en die hem heeft uitgebreid en die zei dat het goed werkt en erg handig is en met koudere dagen een extra dekentje onderin dat dat misschien wat fijner is. Je kan altijd een draagzak mee en de kleine dan nog daarin meenemen.
8 maanden geleden
Reactie op junelucy
Hai, hier gaan we ook voor easywalker uitbreidingsset. De maximale gewichte ...
Thanks! Fijn is dat als je iemand tegenkomt ermee he hahaha. Ik vrrmoed zelf dat tegen de tijd dat de jongste uit de wieg groeit, de oudste niet meer meegaat. Maar vind t zo gek dat je dan dus de kleine helemaal niet ziet, of valt dat mee? Want die ligt met de zonnekap naar jou toe. Wel voordeel dat ie in de zomer dus nooit in de volle zon ligt!
En je hebt dus geen boodschappenmand meer, dus waar laten we de luiertas 🤣 Vind dat niet zo fijn lopen aan t stuur namelijk hahaha.
Vind t zo lastig allemaal🥲😆
8 maanden geleden
Reactie op junelucy
Hai, hier gaan we ook voor easywalker uitbreidingsset. De maximale gewichte ...
Ps; koop m niet bij EW zelf, maar google hem even (als je dat nog niet hebt gedaan)! Scheelt in prijs 😁
8 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Thanks! Fijn is dat als je iemand tegenkomt ermee he hahaha. Ik vrrmoed zel ...
Je ziet je kindje gewoon in de reiswieg liggen, je kan de reiswieg allebei de kanten opzetten is maar net wat je zelf wil ! Die moeder die ik zag had het wiegje ook gewoon naar haar toe. Je hebt inderdaad gaan boodschappenmand meer. Qua luiertas hangen enz of boodschappen heb ik ook nog niet de oplossing want weet ook niet of ik het zo fijn vind om een tas boven de kleine te hangen. Heb zelf ook al vergeleken qua prijzen en als het goed is is die van babyland junior het goedkoopst dan voor 119,95 en je zou eventueel ook nog op marktplaats kunnen kijken daar stomden ook wat uitbreidingssets te koop voor rond de 100 euro. Bij mij helaas niks in de buurt maar misschien heb jij wat meer geluk!
8 maanden geleden
Reactie op junelucy
Je ziet je kindje gewoon in de reiswieg liggen, je kan de reiswieg allebei ...
Oooohh ja op die foto staat hij idd van je af, maar dat ie ook andersom kan is fijn! En idd die tas erboven wil ik dus ook niet... Ik zag dat ze hem bij Van Asten verkopen, dus ik ga even vragen of ze hem daar ook in de showroom hebben staan, dan kunnen we even kijken.
En idd mp ook in de gaten houden!😁
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
De omhouwset is nu in de aanbieding bij babypark en baby plus voor als je h ...
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen vorige week hahaha maar bedankt!! 😁
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
De omhouwset is nu in de aanbieding bij babypark en baby plus voor als je h ...
We moesten hem dus nog uitproberen in de winkel, maar mijn ouders hebben destijds de wagen gegeven en wilden dit dan ook graag geven voor mijn verjaardag.... Zie nu dus dat de reiswieg niet andersom geplaatst kan worden en hij steekt ontzettend uit, net als een krat bier bij een winkelkarretje 🥹 Maaaaar we gaan een gegeven paard niet in de bek schijten, het is een hele uitkomst alsnog!
7 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
We moesten hem dus nog uitproberen in de winkel, maar mijn ouders hebben de ...
Ooh wat gek dat hij niet andersom kan het wiegje bij die andere moeder bij wie ik het gezien had die had het wiegje toch echt andersom ook 😅... is het echt heel storend hoe ver het uitsteekt ? Is dat ook niet te compenseren met het verstellen van de duwstang ?
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
Ooh wat gek dat hij niet andersom kan het wiegje bij die andere moeder bij ...
Ja je hebt natuurlijk meerdere versies van de Harvey, dus weet niet of zij ook echt de 3 had? Ik heb geprobeerd filmpjes te vinden voor het gebruik ervan, maar vind alleen oude filmpjes van de Harvey 1... Bij de reiswieg zit de knop om hem los te krijgen natuurlijk aan het voeteneind (dat wip je omhoog zeg maar), maar daar konden wij helemaal niet meer bij toen hij eenmaal erin geklikt zat (hij zat onder het deel waarmee je het frame kunt inklappen, als je snapt wat ik bedoel)... Dus we hebben echt met zijn 2en zitten stoeien om hem eruit te krijgen ..😅 Ik heb dus het idee dat er iets niet goed zit/gaat hahaha. Als ik de reiswieg omdraai, nouja je ziet t al op de foto, het deel met de zonnekap is hoger, dus ik krijg dat niet daartussen en het kliksysteem zat dan ook niet goed. Maar ik bedenk me net dat ik misschien de bak IN de boodschappenmand moet leggen en niet EROP; ik had die nu dicht gevouwen namelijk, ik kreeg de indruk dat dat moest hahaha. Dan ligt de bak wat lager misschien, waardoor je hen er wél uit kunt klikken en om kunt draaien... Ik ga het straks weer proberen!
Ik ben zelf niet zo lang, dus voor mij is de duwstang uittrekken niet optimaal, maar voor langeren mensen uiteraard wel. Maar volgens mij is die op de foto al bijna maximaal uitgerekt.
Het in elkaar zetten was overigens super makkelijk! Dus we bewaren de originele onderdelen ook, je hebt het binnen no time omgewisseld! Enige is dus dat in het boekje de montage staat en was pagina's over een 2e zitje. Maar her erin zetten van de reiswieg dus niet..😂 Ik probeer het dalijk nog eens en laat t weten! 😂
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
Ooh wat gek dat hij niet andersom kan het wiegje bij die andere moeder bij ...
Boodschappenmand zat idd verkeerd, dus dat heb ik nu goed gedaan. Maar alsnog zit het klepje om de reiswieg eruit te klikken op een onmogelijke plek... En op de foto heb ik de bak dus omgedraaid en je ziet het; hij komt niet bij het kliksysteem.
Ik snap er ff niks van😂
Nu moet je eigenlijk ook de hoogte adapters gebruiken voor het zitje, maar dat maakt geen verschil voor het punt waar dat klepje aan het voeteneind komt te zitten of waar de zonnekap zit als je hem wil omdraaien.
7 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Boodschappenmand zat idd verkeerd, dus dat heb ik nu goed gedaan. Maar alsn ...
Ja ik zie al waarom het bij jou niet gemakkelijk gaat je hebt geen verhoger zitten op het bovenste stoeltje.. die zou je eigenlijk nog even moeten halen dan creëer je gelijk meer ruimte er tussen en dan zou de klep wel dicht moeten kunnen!
7 maanden geleden
Hierbij een link van de https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accessoires/adapters/easywalker-harvey-hoogteadapter-5036968.html?hic_camp=google_ads:19716166214:149995105127:649039673758&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFQoo0zVBVzw4WT2ZepbaeoBi&gclid=EAIaIQobChMI86CdhLeZhQMVNAYGAB3EngvdEAQYASABEgIWOPD_BwE
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
Ja ik zie al waarom het bij jou niet gemakkelijk gaat je hebt geen verhoger ...
Dat heb ik gedaan en dat maakt geen verschil hahaha. Dat creëert namelijk geen extra ruimte op die plek waar je het frame kunt inklappen. Het klepje voor het loskrijgen van de reiswieg kan nog steeds niet ver genoeg omhoog en hij kan nog steeds niet andersom (ik zie ook nergens fotos van de reiswieg andersom trouwens).
Heb gebeld met Easywalker en ze zeiden dat ik kan mailen met fotos, dus wacht nu op hun reactie. Ze gaven aan deze vraag nooit eerder te hebben gehad, dus er gaat ergens iets fout hier. Maar het ligt niet aan de hoogte adapters in elk geval.
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
Hierbij een link van de https://www.prenatal.nl/onderweg/buggy-accessoires/ ...
Dit is is zeg maar waar dat klepje zit van de reiswieg zit. Op de foto zie ik ook niet echt meer ruimte dan dat er bij mij is, dus ben heel benieuwd wat t nou precies is wat ik fout doe hahahaha
7 maanden geleden
Geen ervaring, maar wij hebben destijds een Easywalker gekocht met de leuke bijkomstigheid dat we het om kunnen bouwen tot duowagen. Echter nu we het ook daadwerkelijk nodig gaan hebben, hebben we toch gekozen voor een meerijdplankje en aparte buggy. We zien het niet voor ons om de baby onderin te leggen en geen oogcontact te hebben. Bovendien hebben we een dochter die graag loopt, dus we gokken op een meerijdplankje. Voor de langere stukken zijn we vaak toch met z'n 2en en dan kunnen we nog die aparte buggy meenemen.