43 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op junelucy
Oh ja huh nou ik weet het niet mn uitbreidset moet nog binnenkomen maar ben ...
Idd niks verkeerd gedaan, dus! Ik ga het straks even proberen met losser klittenband en de video bekijken!
4 maanden geleden
Reactie op junelucy
Nou hij staat eindelijk klaarr✅
Hoe heb je her nou voor elkaar gerkegen hem toch achterstevoren te doen...? 😂 Is mij niet gelukt hoor🥲
4 maanden geleden
Reactie op junelucy
Als je de wagen ingeklapt heb dan kan je hem er zo op klikken en erna weer ...
Johh echt!!! Ga ik zo proberen hahaha😂
4 maanden geleden
Reactie op junelucy
Als je de wagen ingeklapt heb dan kan je hem er zo op klikken en erna weer ...
Noujaaa 😂😂 Waar heb je dit nou vandaan? Heb dat nergens gelezen dat het zo kon hahaha. Moet wel zeggen dat t best moeilijk ging, want de cupholder zit in de weg en t paste eigenlijk allemaal net wel/net niet erdoorheen🫣 Maar goed, dit doen wr niet zo vaak natuurlijk, want we zullen m vooral voor 1 kind tegelijk gebruiken. Maar bedankt voor de tip! ✌🏻
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Noujaaa 😂😂 Waar heb je dit nou vandaan? Heb dat nergens gelezen dat het z ...
Ik heb het zelf zo gedaan en toen zat die er eigenlijk zo op bij mij. Ik had natuurlijk van een andere moeder gezien dat het kon toen zag ik het laatst bij nog iemand dus toen vandaag maar even in elkaar gezet en uitgeprobeerd en ja hoor ging bij mij eigenlijk best makkelijk. Kan t zijn dat we misschien net een andere harvey uitvoering hebben onze wielen te zien die lijken wel anders 😋.
4 maanden geleden
Reactie op junelucy
Ik heb het zelf zo gedaan en toen zat die er eigenlijk zo op bij mij. Ik ha ...
Nu je het zegt ja idd hahaha, wij hebben de Harvey³!
Maar geniaal om t zo te proberen in elk geval hahaha, ben er heel blij mee dat t is gelukt!
4 maanden geleden
Reactie op SamenDrie
Dames ik had een vraag!
Is het met deze set ook mogelijk dat je de maxi-c ...
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hahaha. Op de site zie je wel 2 zitjes op elkaar, die beiden naar voren kijken. Dus je zou denken dat je het bovenste zitje ook zou kunnen vervangen door een Maxi Cosi, omdat die kleiner is dan de reiswieg volgens mij. Misschien dat dan de zonnekap niet helemaal dicht kan van het zitje. Ik zou t voor je kunnen uitproberen als ik weer eens beneden ben (ben voornamelijk boven ivm herstel 😊)
4 maanden geleden
Reactie op BabyBoertje24
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hahaha. Op de site zie je wel 2 zitje ...
Hahaha ja idd, dacht moet toch kunnen? Maar mijn inzicht is 0,0 😂
Aah ben je al bevallen? Gefeliciteerd! ❤️ Een heel spoedig herstel toegewenst!
Nee joh, je hoeft het niet te proberen, ik ga het vandaag in de winkel vragen en anders gewoon de set halen en uitproberen! Lief van je!
4 maanden geleden
Reactie op junelucy
Geen idee, heb ik niet uitgeprobeerd. Ik zou het evt straks is even uit kun ...
Wat lief! Heb het vandaag in de winkel gevraagd, maar die man bleef maar doorgaan over dat ik de Harvey 5 moest aanschaffen. Had er totaal niks mee te maken 😂
Als je tijd hebt en het geen probleem vindt, heel graag! ❤️