6 Reacties
2 jaar geleden
Onze reizen naar de abc-eilanden bestonden inderdaad uit een maaltijd + voor snacks en drinken kan je onbeperkt naar de pantry lopen (of op knopje bij je stoel drukken). Als je het zeker wil weten, informatie over eten&drinken tijdens de vlucht staan ook op de site van (in jullie geval TUI) en dan de intercontinentale vluchten. Ik zou overigens voor jullie dochter wel wat kleins meenemen waarvan je zeker weet dat ze het lekker vindt. Ik neem altijd een bakje rauwkost/fruit mee en een boterham o.i.d. Have fun!
2 jaar geleden
Altijd een avondmaaltijd (rijst of pasta) met een kleine salade, klein broodje met boter en toetje.
Lunch vaak in de vorm van een voorverpakt broodje kaas met sla.
Twee keer naar curacao gevlogen met Tui en dit is wat wij kregen. Op de terugweg als je een nachtvlucht hebt krijg je avondeten en ontbijt. Bij elke maaltijd een glas drinken. Drinken kan je ook zelf halen bij de pantry, maar is telkens een kleine beker. Geen blikjes oid. Als je veel dorst hebt tijdens het vliegen raad ik je aan om zelf een flesje drinken aan te schaffen op de luchthaven.
Als het eten niet naar je zin is, kan je in het vliegtuig ook zelf bijvoorbeeld noodles kopen.
2 jaar geleden
Reactie op Cdw50
Altijd een avondmaaltijd (rijst of pasta) met een kleine salade, klein broo ...
Wat super fijn dat je zo'n gedetailleerde beschrijving geeft! weet ik in ieder geval een beetje wat we kunnen verwachten :)
2 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je best snel na het opstijgen de eerste maaltijd krijgt (anderhalf uur, afhankelijk van waar je zit natuurlijk) en ongeveer twee uur voorafgaand aan het landen. Tussendoor een snack, maar soms wordt dit vlak voor een maaltijd gegeven. Lekker om zelf nog iets voor tussendoor mee te nemen. En ik vind het altijd fijn om een (lege) fles water mee te nemen, welke ze dan kunnen vullen naast dat je nog een ander drankje zoals sap of thee neemt :)
2 jaar geleden
Reactie op FRL91
Mijn ervaring is dat je best snel na het opstijgen de eerste maaltijd krijg ...
Jullie hebben dus met een Tui vlucht 2 echte maaltijden gekregen? Of was bij jullie een van de 2 ook een verpakt broodje?