4 Reacties

vor 3 Monaten

Bij mij werd de ballon de ochtend voor de inleiding geplaatst. Deze viel er in de avond na het eten uit. De ochtend erna is de inleiding gestart in het ziekenhuis met vliezen breken

vor 3 Monaten

Bij mij werd de ballon geplaatst om 18.00 uur, en tijdens de CTG daarna braken op het ziekenhuisbed spontaan mijn vliezen om 18.30 uur. Toen had ik meteen 3 cm ontsluiting en kreeg ik weeen, mijn lijf zette de bevalling dus spontaan door! Ik vond de plaatsing enorm meevallen, als je maar goed op je ademhaling let😊

vor 3 Monaten

Bij mij werd de ballon geplaatst om 930 in de ochtend met een krappe 1cm ontsluiting, ik vond t niet vervelend, maar wel een heel gek iets en “onhandig”. Maar om 1230 braken spontaan m’n vliezen, om 2u was ik in t ziekenhuis en om 10 over 6 bevallen. Het was voor mij echt t laatste setje wat m’n lijf nodig had om daarna heel snel te bevallen. Succes!!

vor 3 Monaten

Bij mij hebben ze op dinsdag 10 uur een ballon geplaatst. Ik vond het plaatsen niet pijnlijk of iets dergelijks. S'avonds om 21 uur is de ballon eruit gehaald in het ziekenhuis. Volgende dag hebben ze om 8 uur mij vliezen gebroken + aan infuus voor wee opwekkers.