10 Reacties

3 maanden geleden

Ik was er in de ochtend om 6:30. 21:00 begon het te rommelen en volgende ochtend om 8:15 was onze klein man er. Ging dus sneller dan ik zelf had gedacht. Hopelijk voor jou ook! Succes met de bevalling! You go!

3 maanden geleden

Na de eerste tablet voelde ik wat korte krampjes. Na de tweede tablet begonnen de weeën bij mij. En na de derde tablet waren de weeen heel heftig. Ik heb om een ruggenprik moeten vragen

3 maanden geleden

Reactie op Chai1998

Na de eerste tablet voelde ik wat korte krampjes. Na de tweede tablet begon ...
Duurde echt Max 6 uurtjes voor het op gang kwam

3 maanden geleden

Bij ons om 6 de eerste gehad om half 3 braken spontaan me vliezen en om 5 uur was de kleine er Ben ik wel vrij snel met bevallen

3 maanden geleden

Bij mij dachten ze ook dat het 1-2 dagen zou kunnen duren. Maar een gift nodig gehad om 10 uur ‘s morgens, om 2 uur weeën, en om 19 uur de kleine geboren! Succes 🤩!!

3 maanden geleden

Wauw wat een snelle ervaringen allemaal! Daar hoop ik ook op haha. Net tweede dosis gehad maar heb alleen maar wat lichte krampjes. Hoop zo dat het vandaag nog doorzet!

3 maanden geleden

Hier de eerste tablet om 8 uur sochtends, zelfde avond om 7 uur bevallen na 3 tabletten om de 4 uur. Na de 3e had ik nog geen weeën en geen ontsluiting, maar dat begon plotseling om 16:00 ongeveer. Snelle bevalling dus ook! Gaven bij mij ook aan dat het 3 dagen zou hebben kunnen duren ivm nog geen ontsluiting en geen verweekte baarmoedermond

3 maanden geleden

Ik heb 4x 4 uur moeten wachten. Ik kreeg op woensdag de Misoprostol, nadat een ballonnetje op dinsdag niks had gedaan. 's Ochtends om 07.30 uur de eerste 2 tabletjes en toen steeds 4 uur later weer 2, en zo door, en 's avonds om 23.00 uur kreeg ik de laatste 2 van die dag. Ik had toen nog steeds maar 2 cm. ontsluiting en de verloskundige verwachtte niet dat er nog iets ging gebeuren. Maar die nacht om 01.15 braken m'n vliezen en om 04.55 uur ben ik bevallen ☺️

3 maanden geleden

Ik heb helaas drie dagen tabletten geslikt voordat mijn vliezen konden worden gebroken en ik aan de weeen opwekkers kon. Hoop voor jou dat het wat sneller gaat zoals bij de meesten hier 😊

3 maanden geleden

Ik heb ook een paar tabletten gehad nadat het ballonnetje tot 2x toe niet had gewerkt. 'S ochtends gestart en gedurende dag wat last van krampen. Rond etenstijd kwam er regelmaat in de krampen en konden ze om 18.30 uur de vliezen breken. Diezelfde dag ben ik om 20.49 uur bevallen. Dus bij mij vrij vlot. Hopelijk duurt het bij jou ook niet te lang. Ik moest echt schakelen toen het dagen duurde met de ballonnetjes.