5 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb deze kolf nu 3,5 week in gebruik en vind hem echt geweldig! Het legen van de cups is heel makkelijk hoor, je moet alleen opletten dat er ook melk kan zitten in het gedeelte van het schild waar je tepel in zit. Maar als je hem met beleid leeggooit, komt alles gewoon in je flesje. Het is er bij mij nog nooit naast gegaan
3 maanden geleden
Reactie op Cinogi
Ah hier ben ik ook erg benieuwd naar !! Ik zoek eentje wat ik tijdens het w ...
Ja ik gebruik hem ook tijdens bezigheden, al is het volgens mij wel het beste voor je productie als je even de rust neemt :) Ik heb hem vooral gekozen zodat ik hem idd wat discreter kan gebruiken op werk en de weinige onderdelen die er zijn om te reinigen/mee te nemen onderweg.
De cups blijven goed vacuüm zitten hoor! Ik heb vaak een voedingsbh of -top aan en dan zit het gewoon goed. Ik heb wat grotere borsten overigens (cup D) en daar past hij gewoon goed op :)
3 maanden geleden
Helaas is deze kolf niet geschikt voor de wat grotere borsten/ tepels, borstschild van 30mm is niet verkrijgbaar met de Medela handsfree kolf :-(
3 maanden geleden
Reactie op Evvelin2
Ja ik gebruik hem ook tijdens bezigheden, al is het volgens mij wel het bes ...
Dankjewel voor je reactie !
Jaa je hebt helemaal gelijk hoor hihi. Echter zodra ik weer ga werken, sta ik alleen in de bloemenwinkel. Dus pauzeer achter de toonbank/kassa. Vandaar ik een handsfree kolf wil..
Maar dat als een klant komt, ik deze gewoon kan helpen .
Fijn dat ie discreet is en weinig onderdelen heeft.
Hoe is je qua geluid tijdens het kolven ?
Goed om te weten dat ze goed vacuüm blijven. Ook ik heb wat grotere borsten .
Fijn!! Dankjewel.
Ik was al naar de Elvie aan het neigen maar lees daar de laatste tijd slechte recensies over..