5 Reacties
3 maanden geleden
Ik hoorde dat strippen goed werkt, maar je moet al wat ontsluiting hebben (2 cm). Bij mij lukte het niet helaas. En denk aan het gewicht en grote van je baby…. Ik ben vrijdag bevallen van een 3,95 kg , over tijd, had het inleiden moeten zijn , is uiteindelijk een keizersnede geworden.
Bij het inleiden krijg je zeer pijnlijke en heftige weeën in het vergelijking met een spontane bevalling.
In ieder geval heel veel succes!
3 maanden geleden
Bij mijn eerste werkte eerste keer strippen rond week 41 niet, maar tweede keer strippen bij 41+4 wel en ben bevallen bij 41+5. Ik had wel een weeenstorm. Nu bij mn tweede ben ik intussen bij 41+1 beland, maar wil (nog) niet strippen omdat ik niet de weeenstorm in wil. Ik hoop dus dat deze kleine zonder interventie natuurlijk komende dagen gaat komen.
3 maanden geleden
Ik heb bij de 1e mij 2 keer laten strippen en het heeft beide keren niks gedaan. Liep toen tegen de 41 weken
3 maanden geleden
Bij de 1e heb ik me laten strippen met 40 weken, dag erna begonnen de weeën en uiteindelijk geboren met 40 weken & 3 dagen.
Ben nu 41 weken zwanger van de 2e. Al 2x wezen strippen en 2 cm ontsluiting maar komt niet op gang.
Morgen word ik ingeleid, maar omdat ik al 2cm ontsluiting heb, zeiden ze dat het veel makkelijker gaat dan zonder uitsluiting.