7 Reacties

één maand geleden

Wij hebben op verschillende vestigingen van mijn werk (kinderopvang) ook van die babyhangmatjes staan. Kinderen slapen hier heel goed in. Vooral door de beweging blijven ze langer slapen

één maand geleden

Zou dat ook werken voor baby’s die overdag eigenlijk alleen in de draagdoek of tegen je aan willen slapen ? Nu m’n man z’n verlof voorbij is, wil ik eigenlijk toch wel af en toe wat anders kunnen doen dan de baby tegen me aanhouden. En in de draagdoek is ie ook vrij kieskeurig in welke bewegingen zijn toegestaan 😂

één maand geleden

Reactie op AnneM90

Zou dat ook werken voor baby’s die overdag eigenlijk alleen in de draagdoek ...
Ik lees mee 😅hier precies hetzelfde

één maand geleden

Wij hebben een moonboon. Echt een lifesaver!! Lola slaapt hier overdag in en vindt het heerlijk. Ze slaapt anders maar 30 min of minder in haar babynestje of op ons. In de moonboon kan ze wel 1,5 tot 2 uur slapen. Bij een huilbui is ze direct stil als de moonboon aangaat. Ook als ze niet zelf goed in slaap komt in de avond en overstuur is is dit echt een wondermiddel: even 10 min moonboon en dan in haar coosleeper. Hier kun je niet tegenaan wiegen… Raad het iedereen aan.

één maand geleden

Ik lees een beetje tegenstrijdige berichten over hoe lang een baby in die hangmat mag. Iemand kennis hierover, moonboon zelf zegt onbeperkt (logisch) maar veel sites zeggen max 2 uur oer dag in gekromde houding. Zoals in hangmat, stokke newborn of maxi cosi. Onze zoon slaapt gekromd heerlijk maar ik haal hem er dan toch uit vanwege die adviezen….

één maand geleden

Hier ook suuuuper blij mee! Ze is binnen no time in slaap, en soms ook gewoon wakker maar heel relaxed naar de poppetjes aan het kijken die ik er aan heb gehangen. Toch fijn dat je dan even kan douchen of iets voor jezelf kan doen

één maand geleden

Heeft er iemand toevallig ook al ervaring met het afbouwen en zelfstandig leren slapen in het bedje? Ik vraag mij af of die overgang wel lukt vanwege de bewegingen.