8 Reacties

2 maanden geleden

Zeker aan te raden! Mijn oudste was ook altijd heel hongerig. Hij was ook meer verzadigd. Het enige nadeel is wel dat je kindje er obstipatie van kan krijgen. Daar had hij heel veel last van de eerste maanden.

2 maanden geleden

Wij gebruiken content nu een paar dagen en merken zeker verschil! Onze dochter is langer verzadigd. Had wel gelezen dat er meer krampjes van kunnen komen, moet zeggen dat ze nu sinds gisteren veel meer huilt dan normaal. Maar dat kan ook zomaar een regeldag of sprong zijn, dus of dat van de content komt weet ik niet.

2 maanden geleden

Reactie op kayleiighhx

Zeker aan te raden! Mijn oudste was ook altijd heel hongerig. Hij was ook m ...
Ok klinkt goed! Ach, hij kakt nu echt 4-5x per dag dus mag best wat minder 😂 Doe je volledig die content of ook mixen met de normale?

2 maanden geleden

Reactie op Dayenne28

Wij gebruiken content nu een paar dagen en merken zeker verschil! Onze doch ...
Hmm ja, krampjes heeft ie nu ook af en aan. geef je volledig die content of mix je met de normale?

2 maanden geleden

Reactie op nikkibdr

Ok klinkt goed! Ach, hij kakt nu echt 4-5x per dag dus mag best wat minder ...
O haha dan zou het vast goed komen! Wij deden het niet mixen 😄

2 maanden geleden

Reactie op nikkibdr

Hmm ja, krampjes heeft ie nu ook af en aan. geef je volledig die content of ...
Ik geef volledig content. Cb gaf aan het te kunnen mixen, heb in geprobeerd maar dan kwam ze vrij snel voor een volgende voeding. En ik heb gelezen dat Nutricia mixen sterk afraad.

2 maanden geleden

Wij gebruikte content 2 schepjes en 2x normaal. Nu kind met obstipatie

2 maanden geleden

We hebben het bij onze eerste gebruikt tot hij 2 jaar was. Het beviel ons erg goed! Hij dronk met vier/vijf weken al flessen van 180 ml en ging ook met Content over de liter per dag. Wij vonden het fijne voeding. Hij was langer verzadigd. Nu is het een te licht mannetje en zit hij onderin de curve.