37 Reacties
4 maanden geleden
Kijk even de aflevering van de keuringsdienst van waarden 🫠
Wij hebben de Duitse dm voeding in huis nu. Bij Maud hadden we de Jumbo.
Na die aflevering gezien te hebben ga je anders kijken over hoe wat en waar met flesvoeding 😂
Wij zijn nooit hoger gegaan dan de eerste opvolgmelk. Aangezien we anders lekker veel suikers naar binnen pompen haha
4 maanden geleden
Vorige keer (na lange periode bv) werd Hero geweigerd, en Nutrilon wel geaccepteerd.
Blijkbaar smaakt Nutrilon zoeter dan Hero, en is bv ook vrij zoet.
Overigens is dat geitenmelkverhaal (dat het beter zou zijn), nooit bewezen. Al zullen er altijd baby's zijn die het er wel beter op doen (net als andersom).
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Kijk even de aflevering van de keuringsdienst van waarden 🫠
Wij hebben de ...
Zeker deze aflevering kijken. Wij gaan als BV niet lukt voor Hero. Dit geven ze op de opvang ook. Dus dan hoeven we geen poeder mee te geven. Reageert ze niet goed op Hero, dan gaan we iets anders zoeken.
Bij onze eerste ook niet verder gegaan dan eerste opvolgmelk en met 1 jaar over op gewone melk. Ook naar aanleiding van die aflevering!
4 maanden geleden
Reactie op Marie-93
Heb je misschien een foto van de Duitse dm voeding, of eventueel de naam va ...
Deze hebben wij nu staan.
Ik wil wel borstvoeding gaan geven maar je kunt maar beter n pak voor de zekerheid in huis hebben haha
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Ik ga evt naast de borstvoeding pure goat of nanny care geven. Ik zou je go ...
Toch benieuwd wat je bedoeld.
Na een snelle googlezoektocht zit er in de nummer 1 melk (dus 0 tot 6 mnd) van de merken die je noemt 7.4 gram suiker per 100 ml melk. Nutrilon heeft 7.2 gram.
Wat maakt dan dat nutrilon (wat betreft suiker) minder goed zou zijn?
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Ik ga evt naast de borstvoeding pure goat of nanny care geven. Ik zou je go ...
Alle 0-6 voeding is t zelfde als je de normale voeding geeft. Geitenmelk verschilt daar niet veel van t is alleen een andere lactose samenstelling.
Pepti en andere "medische" voeding kan indd verschillen.
In Nederland (en de eu) is t gewoon voor zuigelingen voeding zo streng afgericht dat fabrikanten niet mogen afwijken van een basisrecept.
Dus vraag me ff af waar jij dit vandaan haalt?
Opvolgmelk staan fabrikanten vrij in om hun eigen recept te maken, dus je geeft je kind dan suikerrijke voeding vaak omdat suikers goedkoop zijn en vullen. Dat klopt...
Maar voor zuigelingen voeding niet. Daar mogen ze niet eens mee adverteren (kijk maar is goed naar de advertentie van bijvoorbeeld de nutrilon dat ze daar altijd opvolgmelk gebruiken) en ze mogen zelfs niet eens aanbiedingen maken met zuigelingen voeding
4 maanden geleden
Bij onze dochter Albert Heijn Bio gebruikt en die nu weer klaar staan 😊
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Alle 0-6 voeding is t zelfde als je de normale voeding geeft. Geitenmelk ve ...
Klopt war MistuEvo zegt!
Hier altijd AH Bio gebruikt. Met AH Premium krijg je op alle bio producten 10% korting, maar wettelijk gezien mag dat niet op zuigelingenvoeding. Die zijn idd nooit in de aanbieding, nergens dus. Allemaal heel streng gereguleerd, bekijk vooral de aflevering van Keuringsdienst van waarden!
Bij Nutrilon zit de prijs hem vooral in al het onderzoek dat ze ernaar doen en de reclames (voor de opvolgmelk dus). Maar een kruidvat, etos of AH is net zo goed.