37 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op roosss12
Ja vanaf 2 jaar 😂 dan kun je bet zo goed cola geven aan de hoeveelheid suikers haha (een extreem iets maar bijna net zo veel suikers)
Als je de aflevering van de kvw hebt gezien ga je echt niet tot opvolgmelk 5😂 en sowieso met 2 jaar hebben ze dit over t algemeen niet meer nodig?
Gewone melk volstaat dan beter met alle voedingsstoffen die er in zitten.
Nee opvolgmelk gaan wij alleen geven vanaf 6 m en dan tot ze geen fles meer hoeft . Ik wil geen kind wat straks bijna alleen maar verslaafd is aan zoete drankjes haha
4 maanden geleden
Hier bij de eerste nutrilon gegeven en nu weer. De keuze voor nutrilon is meer gekomen omdat dit een bekend merk is en het ziekenhuis dit ook geeft. Daarnaast is nutrilon overal te koop dus mochten we ergens zijn en we hebben ineens te kort we het overal kunnen halen en niet persee aan kruidvat of zo gebonden zijn. Meer gemak dus eigenlijk. Verder is volgens mij elke voeding prima hoor.
En vanaf 1 jaar zijn we overgestapt op normale melk. Zo snel mogelijk die dure voeding weg. 😂
4 maanden geleden
Bij onze 1e dochter hebben wij nutrilon gegeven maar die potten worden zo duur😱
17 juli uitgerekend van onze 2e dochter en nu gaan we kruitvat proberen🌺
4 maanden geleden
Reactie op Mabv
Hier gewoon kruidvat. En daarna over op nr 2. En dan nr 2 gegegeven tot we ...
Hier idd ook niet verder gegaan dan 2, totaal niet nodig.
De docu die jij bedoelt is denk ik Keuringsdienst van Waarden! Heel interessante aflevering 👌🏼
4 maanden geleden
Reactie op Marie-93
Voor mij is dit een redelijk onbekend merk en hoor je niet vaak. Wat is de ...
Vult goed, goede groei in de eerste week. Kindje is voldaan na een voeding.
Kruidvat merken we dat het niet goed vult, de kindjes sneller komen voor een volgende voeding. En de groei stagneert.
4 maanden geleden
Reactie op MitsuEvoIIX
Kijk even de aflevering van de keuringsdienst van waarden 🫠
Wij hebben de ...
precies dit wilde ik ook zeggen. Kunstvoeding voor babies is bij alle merken precies hetzelfde. Pas op wat hogere leeftijd mogen ze de samenstelling veranderen, maar tegen die tijd mag je kindje al gewone melk drinken.
4 maanden geleden
Reactie op Marie-93
Voor mij is dit een redelijk onbekend merk en hoor je niet vaak. Wat is de ...
Wij gebruiken ook hipp voor de oudste sinds ik ben gaan afbouwen en gestopt met bv (6/9 mnd) mijn voornaamste reden was gebruik van biologische melk. Op de opvang (of als het niet beschikbaar was) kreeg ze nutrilon. Ze verkopen dit ook bij de Kruidvat. Qua kwaliteit zijn de eisen heel streng in NL dus daar hoef je je bij geen enkel merk zorgen om te maken.
4 maanden geleden
Weet niet of het al is genoemd..
maar kijk even de aflevering babyvoeding van de Keuringsdienst van waarden. Heb zelf borstvoeding gegeven, maar was voor mij een echte eye-opener!
4 maanden geleden
Nog geen ervaring maar nu Nutrilon in huis gehaald. Meerdere vriendinnen merkten bij Kruidvat merk op dat het minder goed vulde bij de babys en dat lees ik ook veel terug. Nutrilon is voor ons het makkelijkst/dichtbij te halen en overal verkrijgbaar, vooral uit gemak dus en omdat we niet op het geld hoeven te letten. Mocht hij er niet goed op reageren zullen we wat anders proberen!