5 Reacties
4 maanden geleden
Als je het doet om de bevalling op te wekken dan lijkt het me juist goed als je lichaam er zo op reageert toch? Zou er vooral mee doorgaan! Je kan de bevalling sowieso niet opwekken als de kleine er echt nog niet klaar voor is. Dan werkt het niet. Ik doe het zelf ook dagelijks zo lang mogelijk (minuut of tien?) maar zelf merk ik er niks van helaas 😮💨
4 maanden geleden
Ik heb altijd tijdens de seks tepelstimulatie 🤣 heb dat gedaan tot het einde van m'n zwangerschap heb toch tot 40+3 gelopen dus idk
4 maanden geleden
Reactie op AnoniemLwd
Als je het doet om de bevalling op te wekken dan lijkt het me juist goed al ...
Haha ja, ik dacht al dat het wellicht stom overkomt dat ik twijfel terwijl het juist lijkt te doen wat ik wil 😅🤣. Vermoed dat mijn terughoudendheid wellicht voortkomt uit ‘angst’ omdat de vorige bevalling ontzettend snel ging. Maar goed, daar zal ik sowieso doorheen moeten natuurlijk.. wellicht moet ik dan toch maar wat langer proberen door te gaan! Bedankt voor je reactie, hopelijk doet het voor jou binnenkort ook iets!
4 maanden geleden
Ik ben vooral benieuwd hoe doe je dit? Mijn tepels zijn best gevoelig als in ze doen soms pijn. Ben je ze gewoon aan het wrijven of tussen je vingers "rollen"?
4 maanden geleden
Reactie op Meisjeonbekend1995
Ik ben vooral benieuwd hoe doe je dit? Mijn tepels zijn best gevoelig als ...
Ik zag op internet instructies van hoe je het het beste zou kunnen doen, bijv op Wikihow. Maar ik zelf hoef alleen maar een beetje te masseren en krijg deze reactie al