10 Reacties

3 maanden geleden

Lekker gaan, jij weet wat goed is voor de kleine meid! Eerste en geniet ervan!!

3 maanden geleden

Wij na een week ookal weg geweest! Met 2 1/2 week zelfs naar de camping! Als jullie kleine meid dat goed doet lekker van genieten

3 maanden geleden

Joh als je het zelf ziet zitten, waarom niet? Ik ben net pas even buiten geweest voor het eerst in 10 dagen en voel gewoon dat ik rustig aan wil doen, maar dit is voor iedereen anders. Prima toch ❤

3 maanden geleden

Als je er zelf goed bij voelt lekker doen toch! Wij zaten na een week ook al ergens een broodje te eten, gaan morgen lunchen in de straat (13 dagen) en dinsdag naar mijn ouders die op vakantie zijn in Zeeland (1 uur rijden). Voel me best goed, kleine doet het goed, met dit lekkere weer er zin om erop uit te gaan want heel rustig aan gedaan eerste 10 dagen. Je bent heel de dag thuis rustig aan aan het doen dus dan even eruit is lekker toch!

3 maanden geleden

Ik geef je groot gelijk hoor! Gewoon naar jezelf luisteren en naar je kindje kijken, als jij denkt dat ze het niet kan, zou je het niet doen toch?

3 maanden geleden

Lekker toch, gewoon gaan hoor.

3 maanden geleden

Ik zie ook het probleem niet😂 gewoon gaan als dat kan/lukt voor jullie. Alleen maar fijn erop uit ;)..

3 maanden geleden

Ben vooral benieuwd van wie je die negatieve reacties dan krijgt?

3 maanden geleden

Lekker doen waar je je goed bij voelt! Wij gaan met 15 dagen al naar een vakantiepark al vind ik dat ook wel spannend moet ik zeggen maar voor de andere kids wel heel leuk

3 maanden geleden

Te laat met m'n reactie, aangezien de BBQ gisteren al was. Maar voel je vooral niet bezwaard! Het is jullie kindje, jullie doen wat goed voelt en wat je denkt dat jij en je kindje aankunnen. Wij zijn dag 8 al naar mijn ouders geweest, heb daar zelfs een wijntje gedronken toen. Als dát geen #Loedermoeder verdient 😉