7 Reacties

22 dagen geleden

Hij is nu bijna 3 trouwens

22 dagen geleden

Hi! Op zich van harte welkom hier maar je hebt dit geplaatst in de geboorte club van juli 2024, dus met veel moeders die een kindje hebben van 4/5 maanden. Ik denk dat je meer geluk gaat hebben in het algemene forum, daar zijn misschien meer moeders met kinderen van die leeftijd!

22 dagen geleden

Eerlijk gezegd denk ik eraan dat hij ofwel niet tegen gluten en of zuivel kan. Daar zitten een soort morfine achtige eigenschappen in die de 'pijn' ervan verdoezelen. Grote kans dat je kindje wel andere dingen gaat eten als je dat uit het dieet haalt. Al is dat natuurlijk niet makkelijk als je kindje alleen dat eet. Dus ik zou beginnen met uitsluiten dat je kindje niet tegen gluten en zuivel kan. Dan met de darmen aan de slag. Leaky gut in het Engels. Ben je daar bekend mee?

22 dagen geleden

Reactie op EefAndTiny

Hi! Op zich van harte welkom hier maar je hebt dit geplaatst in de geboorte ...
Oh wat stom ik zit inderdaad in twee groepen en heb het dan in de verkeerde gepost!

22 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Eerlijk gezegd denk ik eraan dat hij ofwel niet tegen gluten en of zuivel k ...
Bedankt voor je reactie uitgebreide allergie test hebben we al gehad inderdaad maar gluten of zuivel zit daar ( als een van de weinige dingen) niet tussen

22 dagen geleden

Reactie op Mi1234

Bedankt voor je reactie uitgebreide allergie test hebben we al gehad inderd ...
Ook IgG antistoffen test? Is uitgestelde intolerantie. Kan weleens verschil maken. Als je kindje tegen veel niet kan, dan zijn zijn darmen te doorlaatbaar en kunnen de voedingsstoffen ook niet goed opgenomen worden. Dan gaat het immuunsysteem in gevecht met alles dat niet goed verteerd wordt. Ben je al orthomoleculair aan de slag? Hoop dat hij snel wat beter kan gaan eten. Geeft jou ook rust. Medivere heeft goede IgG testen. Misschien kunnen zij je doorverwijzen naar een therapeut die jullie verder kan helpen

22 dagen geleden

Ik herken het van mijn zoontje ook. Ook voor veel dingen allergisch. Het gaat elke keer beter. Gewoon blijven aanbieden. Wat wij ook wel eens doen is een wrap en daar geblenderde groente in doen. Of soep maken. Dat gaat meestal wel