8 Reacties
4 maanden geleden
Oh ik vind het heel erg voor je! Ik moet zeggen dat, ook al jullie al een tijdje uit elkaar zijn en hij kan doen wat hij wil, hij dit op een hele andere manier zou moeten hebben aangepakt! Als hij weer een relatie aan het opbouwen is met zijn ex, zou hij ook geen gemeenschap met jou moeten hebben. Hij heeft heel anders moeten handelen als hij het echt met haar meende. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe, ik hoop dat je hieruit komt maar jij en de baby staan op nummer 1! Eerst de bevalling, geniet van de baby! 🥺🤍
4 maanden geleden
Wat een vervelende rot situatie! Kan me goed voorstellen dat je hier heen verdrietig en boos onder bent!
Het is natuurlijk makkelijk praten van de zijlijn maar ik zou in dit geval lekker voor jezelf + je kindje kiezen. Als hij nu al zulke keuzes maakt, god mag weten welke keuzes die straks nog allemaal gaat maken.
Houd je taai meis! Hopelijk zie je straks in dat je beter af bent zonder hem en iemand verdiend die 100% voor je gaat 😘
4 maanden geleden
Oh wat een ellende, wat vind ik dit naar voor je. Heel veel liefde voor jou!!
Het is niet leuk om te horen maar een man die in een paar jaar tijd 2 vrouwen met hele kleine kinderen laat zitten, is iemand met weinig fatsoen en verantwoordelijkheidsgevoel en dat blijkt helaas nu weer uit zijn daden. Hij is jullie tijd en energie nu niet waard, ook al had je anders gehoopt. Richt je op jou en je kleine en zoek support bij familie en vrienden om je hier doorheen te helpen. You can do this!!!
4 maanden geleden
Jeetje wat een kutsituatie. Ik weet dat dit misschien niet is wat je nu wil horen en je emotioneel natuurlijk nog verbonden bent aan hem.. maar een man die ‘iets opbouwt’ met zijn ex terwijl hij in dezelfde periode nog met jou het bed deelt ben je echt liever kwijt dan rijk.
Qua gezag zou ik er echt voor kiezen dit nu bij jezelf te houden. Wanneer je gezag deelt heb jij voor ALLES wat je met de kleine doet zijn handtekening/goedkeuring nodig. Denk aan een vakantie met een verklaring van hem, keuze van scholen met verklaring van hem en ga zo maar door. Als dit een persoon is waar je niet 100% van op aan kan, is dat iets wat voor de komende 18 jaar echt nog lastig kan worden hoor!
4 maanden geleden
Wat een ontzettend kloten situatie! In eerste instantie zou ik gaan voor volledig eigen gezag en geen erkenning, zeker omdat je aangeeft dat hij onder invloed is. Daar moet je dan straks omtrent je baby alles samen afstemmen en bespreken, toestemming regelen etc. Met het oog daarop zou ik volledig voor jezelf en je kind kiezen. Wat vervelend dat je hier ook pas voor de bevalling achterkomt, maar misschien ook ergens goed. Denk aan jezelf en je baby!!
4 maanden geleden
Wat kunnen mannen toch enorme klootzakken zijn! Ik denk aan jou en stuur je een dikke digitale knuffel 🥰