Gister eindelijk mijn uitgerekende datum behaald. Helaaas nog geen baby haha. Nu ben ik er gister door iemand anders achter gekomen dat de vader van me kind een relatie aan het opbouwen is met zijn ex. Hiermee heeft hij samen ook een kindje van 3. Wij zijn met 3 maanden zwangerschap uitelkaar gegaan, maar altijd veel contact gehouden. Hij bleef ook nog regelmatig bij me slapen en hadden het nog wel eens gehad over een mogelijke toekomst tussen ons. Nu kom ik er dus letterlijk achter op de uitgerekende datum dat hij dus al even aan het werken is naar een relatie met haar. Zonder mijn medeweten. Uiteraard is dit normaal gesproken zijn goed recht, maar gezien hij 3 dagen geleden nog bij mij en met mij was en wij gemeenschap hebben gehad en hij mij nog niks aangaf toen ik zei hoop te hebben in een toekomst tussen ons doet dit mij ontzettend veel pijn. Ik voel me gewoon enorm in de zeik genomen en dom. Dat ik dit ook moet horen van iemand anders ipv van hem zelf. Als het aan hem lag zou hij het me pas na de bevalling vertellen ivm "stres". Ben nu sinds gister alleen maar aan het huilen. We waren ookal aan het stuntelen met de erkenning en het gedeelde zeggenschap, omdat ik de zeggenschap eig niet wilde delen na de keuzes die ik heb gezien die hij maakte met zijn andere kind, maar nu weet ik al helemaal niet wat ik moet doen. Op het moment dat ik ook verder met hem in gesprek wilde gaan was hij behoorlijk onder invloed tot aan het niet volledig kunnen functioneren aan toe en vandaag heeft hij andere voor mij onbekende prioriteiten.