Hi allemaal,
Mijn kleintje is nu 11 weken en de eerste 3 weken gingen top. Goed slapen, borstvoeding ging top en dat sloeg na week 3 helemaal om. Het uit zich in korte hazenslaapjes die hij alleen in mijn arm doet, wegleggen (ingebakend met slaapritueel in donkere kamer etc) is open ogen zowel overdag als in de avond. Dat resulteert zich in dat ik nu al bijna 7 weken dag in dag uit met hem op mijn arm loop te wiegen totdat hij in slaap valt. Soms dan wat langer en soms maar 20 min. De avonden zijn precies zo en op bed leggen wil ook niet lukken. De nachten zijn gelukkig wel redelijk, maar de dagen en avonden breken me op na 7 weken. Vaak wandel ik ook nog een rondje buiten om hem langer te laten slapen en dat lukt wel. Hij lijkt ook nog last te hebben van zijn darmpjes, maar dat kan ook het verwerken van prikkels zijn. Zo kan hij ontzettend onrustig drinken aan de borst en moet ik met hem rondlopen aan de borst zodat hij wel zijn voeding krijgt. Herkennen mensen zich hierin en zijn er tips? Ik ben bang om richting slaapassociaties te gaan die ik echt niet wil creëren als in wiegen om te kunnen slapen.
Alvast bedankt.