7 Reacties

4 maanden geleden

Hoeveelste zwangerschap is dit ? Want ik heb namelijk ook weeën gehad alleen geen ontsluiting. Zodra ik ontsluiting zou hebben moest ik blijven. Achteraf waren het bij mij gelukkig indalingsweeen.

4 maanden geleden

Hi! Ik zit niet in dezelfde situatie maar onze dochter is met 37+1 geboren met een geboortegewicht van 2320. Ze was een dysmatuur (gewicht van een baby van ongeveer 35 weken) waardoor ze lastig kon drinken. Ook kon ze zichzelf nog niet goed warm houden. Dat was 1 dag conveuse, daarna een warmtewieg en voeding afwisselen via fles en sonde. Ze had de wilskracht maar niet de kracht. Het is als moeder vreselijk dat te zien van je kindje. We zijn nu thuis maar we zijn met onze dochter 12 dagen opgenomen geweest. Jouw baby lijkt een beetje hetzelfde qua formaat etc. Ik kan alleen maar aangeven; als het lukt laat haar zolang mogelijk in je buik zodat ze daar nog een beetje kan groeien en aansterken 🩷🩷🥰! Heel klote die laatste loodjes maar pak ze!

4 maanden geleden

Ik zou je onzekerheid vooral met de verloskundige bespreken en vragen om een extra meting en check ups tussen nu en 17 juli. Hartstikke logisch dat je je zorgen maakt, ik zou ook lastig mezelf kunnen afleiden hiervan. Ondanks ik niet in dezelfde situatie zit zou ik je aanraden om rustgevende afleiding te zoeken, zoals een boek lezen/luisteren, sudoku’s maken, wandelen (als dat nog kan) etc. Heel veel sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op -MaVi-

Hoeveelste zwangerschap is dit ? Want ik heb namelijk ook weeën gehad all ...
Dit is mijn eerste zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Hi! Ik zit niet in dezelfde situatie maar onze dochter is met 37+1 geboren ...
Gefeliciteerd met jullie dochter 🌸 Super bedankt voor je lieve berichtje! Hoop dat nu alles goed gaat met je dochtertje?

4 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik zou je onzekerheid vooral met de verloskundige bespreken en vragen om ee ...
Hi, Ik woon in het buitenland, en de zorg is hier net wat anders geregeld. Helaas geen mogelijkheid om eerder gecheckt te worden 🥲 Toch bedankt voor je tips! ❤️

4 maanden geleden

Hier hetzelfde! Is ook met 36+2 wat gaan rommelen, maar zet niet door. Hier ook echt klaar met de zwangerschap. Slapen lukt slecht, mega veel last van m’n bekken en gewoon ongeduldig haha. 2 vriendinnen zijn net bevallen dus die kunnen al lekker genieten van hun baby, dus duurt het voor mijn gevoel al helemaal lang. Niet echt tips, ik kijk vooral series, en ga hier en daar langs bij vriendinnen/ouders voor afleiding. Morgen 37 weken en dan zit het helemaal in m’n hoofd dat het kan komen, maar probeer er maar vanuit te gaan dat ik tot 42 weken loop, dan kan het alleen maar meevallen.