315 Reacties

9 maanden geleden

馃憢 Ik ben Christy, 28 jaar en sinds een half jaar getrouwd met mijn lieve man Stijn. Jammer genoeg kan ik nog geen uitgerekende datum invullen, want ik weet nog helemaal niet of ik wel zwanger ben. Ik ben vandaag 7 DPO en ik hoop zo zo erg dat deze ronde positief uitpakt en ik hier over een week ook mijn uitgerekende datum mag invullen.. Ik heb een mega grote kinderwens en wanneer ik zwanger mag worden zou dat ons eerste kindje zijn. Ik vind het leuk en interessant om mee te lezen, hopelijk vinden jullie dat niet erg.

9 maanden geleden

hoi, ik ben Jolene, 37 jaar en 10 jaar samen met Bjorn. we hebben een zoontje Jason van 2 jaar oud. en nu bijna 2 weken zwanger van de 2e. tis nog erg vroeg en we hopen dat de zwangerschap doorzet. in januari 2020 een miskraam gehad na 9 weken. en sinds Jason geboren is niet meer aan de anticonceptie gegaan. we zijn erg blij met deze zwangerschap en hopen op een gezonde afloop. 鉂わ笍鉂わ笍

9 maanden geleden

Ik ben Bianca (43) en heb een dochtertje van 2 sinds de geboorte van ons dochtertje niet meer aan anticonceptie gedaan en al 3 miskramen gehad ( 16/11/21, 03/06/22 en 02/07/23) nu de laatste dag van mijn menstruatie. Ik verwacht mijn NOD ongeveer 10/11/23. Ik wil graag nog een broertje of zusje voor mijn dochtertje, ze heeft al 2 half zussen van 12j en 9j

9 maanden geleden

Hallotjes iedereen, Mijn naam is Jenny, 33 jaar en al 3jaar getrouwd met mijn lieve man. In juli 2022 zijn wij trotse ouders geworden van een kerngezonde jongen!馃┑ Wij hadden altij de hoop dat ons zoontje een broertje of zusje mocht krijgen. We zijn drie maanden geleden begonnen. En vanochtend toch uit nieuwsgierigheid een test gedaan. Ik ben nu 7 dagen voor mijn hopelijk gemiste menstruatie. We hopen zo dat dit goed blijft gaat. Ik heb wel een soort drukten gevoel op mijn blaas/onderbuik. Voor de aankomende moeders ook heel veel geluk en hopelijk een mooie zwangerschap!

9 maanden geleden

Reactie op Jennnnny

Hallotjes iedereen, Mijn naam is Jenny, 33 jaar en al 3jaar getrouwd met m ...
ik heb die druk ook in mn onderbuik. als ik het goed begrijp komt dat van de innesteling. volgensmij word het erger als je eigenlijk ongesteld moet worden

9 maanden geleden

Reactie op Joow34

ik heb die druk ook in mn onderbuik. als ik het goed begrijp komt dat van d ...
Klopt hoor wat je zegt. De buikpijn is niet zo heftig als bij mijn menstruatie. Vanochtend bevestiging gekregen dus als alles goed blijft gaan ervaar ik de komende maanden geen menstruatie krampen!! 馃┓馃┑

9 maanden geleden

Hoii hoiii, ik ben Enola (20) en woon samen met mijn lieve vriend van (25) We zijn 29/06/2024 voor als het er nu naar uitziet uitgerekend. Afgelopen dinsdag uit nieuwsgierigheid een test gedaan en de afgelopen dagen is deze mooi opgelopen鉂わ笍 dit word onze tweede zwangerschap de eerste was helaas een miskraam maar we hopen deze keer dat het wondertje blijft plakken馃寛de afgelopen dagen wel wat krampen gehad die over een weer gingen hierdoor gingen mijn alarm bellen wel gelijk af ookal weet ik dat dit te maken kan hebben met mijn NOD die zondag is en al het gerommel in mijn buik馃グ het blijft spannend maar ik probeer zoveel mogelijk te genieten 馃檲leuk jullie allemaal te leren kennen鉂わ笍

9 maanden geleden

Heej allemaal, vanochtend getest na een week een ongesteld gevoel en yup knalstreep! Als ik goed gerekend heb dan is de uitgerekende datum 27 juli. M鈥檔 man en ik hebben al een zoontje van twee en ben 28 trouwens. Wens jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap! Liefs, Laura

9 maanden geleden

Hallotjes! Ik ben wens97 en ik verwacht met mijn vriend ons eerste kindje, dit is onze tweede zwangerschap. Na zelf even puzzelen kom ik uit op 23 juni als uitgerekende datum. Wij zaten al ruime tijd in een fertiliteitstraject, mede door medische oorzaken aan mijn kant was onze kans op natuurlijke conceptie eigenlijk heel klein. Nu in het "verplichte" wachtjaar toch zelf zwanger geraakt. Mede door mijn eerste zwangerschap ben ik best onzeker over alles in deze zwangerschap. Hopelijk kan ik hier wat herkenning en wat geruststelling vinden haha Dikke knuffel van ons!

9 maanden geleden

Hi, ik ben 31 jaar. Ik heb een dochter van 14 uit een eerdere relatie. Vorig jaar september het traject gestart om als BAM voor een 2e kindje te gaan. Na een aantal IUI pogingen over gegaan op IVF. Afgelopen juni voor het eerst zwanger geraakt sinds de start. Helaas is dat ge毛indigd in een miskraam. Vorige week zaterdag (14 oktober) opnieuw een cryo terugplaatsing gehad. Eigenlijk "mag" ik vrijdag testen. Maar vanmorgen werd ik wakker met het gevoel "ik moet testen" en er was inderdaad een streepje te zien! 馃グ Ik vind het mega spannend, helemaal na vorige keer. Maar ik hoop dat het dit keer goed mag blijven gaan. Ik zou dan 1 juli uitgerekend zijn.

9 maanden geleden

Hi! Ik ben Fem en ik ben 28 jaar. momenteel 11dpo, en zwanger van ons tweede kindje. Onze zoon is inmiddels 2 jaar en zal 2j10m zijn als deze kleine op de wereld komt. Uitgerekende datum is voor nu 3 juli馃グ ik vind het weer onwijs spannend maar heb er zin in馃槏 Fijne zwangerschap allemaal!

9 maanden geleden

Goedemorgen, Mijn naam is Stephanie en ik ben 31 jaar oud. Inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend en een jaar bezig met onze kinderwens. Uiteindelijk in april dit jaar doorverwezen naar het ziekenhuis ivm het uitblijven van mijn menstruatie. Daar konden zij dit niet verklaren maar beginnen met Duphaston en 2,5 mg letrozol. De eerste ronde sloeg niet aan en naar 5mg gegaan icm Ovitrelle. Vandaag (1 dag na NOD) mogen testen. En ik ben zwanger!! 馃ス馃 Ik vind het ontzettend spannend en hoop met jullie lekker te kunnen kletsen. Heel veel zin in dit nieuwe (enge/spannende) leuke avontuur! 鉂わ笍

9 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Anniek en ik ben 30. Mijn vrouw en ik zijn in verwachting van ons eerste kindje. Gisterochtend hadden we een positieve test in handen, na een aantal iui pogingen. Ik voel direct mijn lijf al veranderen, wat ik heel bizar vind. Hopelijk kunnen we veel van elkaar leren de komende maanden馃榿

9 maanden geleden

Hi! Ik ben heidebloem, 27 jaar. Mijn man en ik hebben samen een zoontje van ruim 1.5 jaar. Nu 10dpo deze test 馃槏 Spannend de komende dagen of het ook blijft oplopen, maar ik heb goede hoop 馃崁馃馃徎. Uitgerekende datum lijkt nu 5 juli te zijn. Voelt best onwerkelijk allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op Anniek1992

Hoi allemaal, ik ben Anniek en ik ben 30. Mijn vrouw en ik zijn in verwacht ...
Hey wat leuk! We lopen gelijk 馃槂 welke lichamelijke verandering voel je zoal? 馃槂

9 maanden geleden

Reactie op Heidebloem

Hi! Ik ben heidebloem, 27 jaar. Mijn man en ik hebben samen een zoontje van ...
Gefeliciteerd!馃槏

9 maanden geleden

Hoi! Positief getest enkele dagen voor NOD. Die is morgen dus hopelijk lopen de testen mooi op :) Twee maanden geleden een biochemische zwangerschap dus ik ben nog een beetje voorzichtig. Ik ben 29 jaar en mijn vriend is 33. In juli 2022 zijn wij ouders geworden van een zoontje. Vind het ontzettend leuk dat ik nu weer in juli uitgerekend ben, vond het toen een erg fijne maand met een newborn. Verder woon ik in Groningen en vind ik het leuk om te horen als er nog meer vrouwen uit die omgeving komen :)

9 maanden geleden

Ongelooflijk maar toch echt waar! Zwanger van ons 2e kindje. Mijn zoontje is in september 2 jaar geworden. Mijn zelf uitgerekende datum ligt rond 3 juli 鉂わ笍

9 maanden geleden

Vandaag offici毛le testdag na een verse terugplaatsing in ons eerste ICSI traject. Zo blij dat we eindelijk voor het eerst een positieve test in handen hebben! Tegelijkertijd erg angstig dat het toch nog misgaat of niet doorzet. Uitgerekende datum is volgens website van Freya 2-7-24 馃挅 Mocht alles goed gaan wordt dit ons eerste kindje.

9 maanden geleden

Reactie op Lousb12

Hoi! Positief getest enkele dagen voor NOD. Die is morgen dus hopelijk lope ...
Ik kom ook uit Groningen!