315 Reacties

10 maanden geleden

Hoi allemaal! Vanmorgen, 5 dagen na NOD, toch een (ahum 3...) positieve tests in handen. Was de eerste rondje voor een 1e kindje van mezelf. Mijn vriend heeft al 2 kinderen van 10 en 8 uit een eerdere relatie. 21 juli 2024 zou m'n uitgerekende datum zijn, mijn moeders verjaardag! Haha Benieuwd naar de komende maanden en ook hoe het jullie vergaat! 😊

10 maanden geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Alycia (26) en dit is mijn eerste kindje. Ik ben 8 jaar samen met mijn partner, maar nog niet getrouwd. We zijn allebei erg nerveus omdat we ver weg van familie wonen. Dus we proberen nu om een huisje te zoeken bij hun in de buurt, maar dat is natuurlijk erg lastig. Ik heb een maand geleden een miskraam gehad en ben ook meteen weer zwanger. Ik zou nu 4,5 weken zijn. Ik vind het allemaal super spannend en eng. Ik denk dat we het vandaag tegen mijn vader vertellen zodat we iets meer steun hebben. Soms vraag ik me af zijn we er wel klaar voor?

10 maanden geleden

Hoi! Mijn naam is Anne (23) en ben getrouwd. Heel blij om hier aan te sluiten! Vandaag een positieve test in handen! Had al een gevoel zwanger te zijn, innesteling duidelijk gevoeld en misselijk.. Heel dankbaar dat het in de 2e ronde weer raak mocht zijn na een miskraam eind juli. Volgend jaar eind juli uitgerekend. Wel heel bang dat het weer mis zal gaan.. Maar we houden hoop! 💙🩷 Gefeliciteerd allemaal!!

10 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Hi all, Janneke, 37 jaar, al 15 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd. Onze e ...
Wat leuk! Jullie eerste is dus ook in december 2021 geboren en heet Sev? Onze eerste is van 14 december 2021 en heet Sef. Nu zwanger van de 2e die ook in juli verwacht wordt.

10 maanden geleden

Reactie op bobmarley

Hallo allemaal! Mijn naam is Alycia (26) en dit is mijn eerste kindje. Ik ...
Ik denk dat je dat gevoel op elke leeftijd nog kunt hebben, zijn we er wel klaar voor? Het is ook zo moeilijk voor te stellen hoe het straks echt zal gaan zijn. Maar uit eigen ervaring komt dat echt goed. Ik was wat later moeder geworden dan jij en had al jaren lang een sterke kinderwens, maar toen ik uiteindelijk zwanger was dacht ik nog steeds, oh jee wat nu en vond ik het heel spannend. Uiteindelijk vindt alles zijn weg en gaan jullie wennen aan jullie kleintje en hoe het leven er fan uit gaat zien. De liefde voor je kindje is zo groot straks, heel bijzonder en echt om naar uit te kijken!

10 maanden geleden

Reactie op Rooss97

Hi! Gisteren was het eindelijk zo ver, na de twee wacht weken mochten we te ...
Gefeliciteerd!! Zo bijzonder en onwerkelijk als je dan eindelijk die positieve test in handen hebt he!

10 maanden geleden

Hallo Ik ben Jaimy en ik ben 31 jaar. Ik ben 13 jaar samen met mijn partner Dennis. Samen hebben wij al een zoontje Sef, die op 14 december 2 jaar wordt. Wij wonen in Lottum. Ik ben in juli uitgeteld ik denk rond de 20e.

10 maanden geleden

Reactie op JanLie

Hoi, Ik ben JanLie, (39) en 23 jaar samen met mijn man. Samen hebben we al ...
Heel erg gegund dat het allemaal goed mag blijven gaan 💖

10 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Wat leuk! Jullie eerste is dus ook in december 2021 geboren en heet Sev? On ...
Ja, eind december! 28e. Die kwam pas met 41+5. Hopelijk besluit deze kruimel niet net zo lang te blijven zitten haha. Wat toevallig!

10 maanden geleden

Reactie op Janneke12-21

Ja, eind december! 28e. Die kwam pas met 41+5. Hopelijk besluit deze kruime ...
Bij ons kwam Sef met 38 weken haha. Ik was pas 28 dec uitgerekend. Hopelijk inderdaad niet meer zo laat.. lijkt mij ook niet prettig..

10 maanden geleden

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik ben Sara, 36 jaar en woon met mijn vriend in Rotterdam. We hopen gedurende de zwangerschap richting Amersfoort of Zeist te verhuizen. (Yep, timing 😅) Ik ben waarschijnlijk uitgerekend rond 17juli, maar moet mijn eerste echo nog krijgen. Hopelijk is alles goed 🤞🏻 Het kindje is heel erg gewenst, en onze eerste☺️ Ik vind het echt leuk om al deze berichten te lezen, heb wel behoefte aan een beetje contact over dit onderwerp. Normaal flap ik alles er meteen uit dus dit geheim houden ervaar ik wel als lastig. Dit is een mooie uitkomst! Lieve groet, Sara

10 maanden geleden

Hey. Ik ben Susanne, 34 jaar en moeder van mijn zoontje van net 2 jaar en twee bonus zonen van 14 jaar. Wij zijn nu in verwachting en zitten in week 4+5. Voor ons is nog even spannend of het goed zit. Dit horen we 29 november. Best spannend maar we duimen.

10 maanden geleden

Reactie op Rox2Baby

Hoi allemaal, Roxanne hier. Samen met mijn verloofde er 2 dagen geleden era ...
Wow wij lopen bijna gelijk op, mijn echo is op 6 dec, en de 17e juli uitgerekend 😅 superleuk en spannend, ik voel dat ook enorm 🫣😊

10 maanden geleden

Reactie op sara2024

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik ben Sara, 36 jaar en woon met mijn vriend ...
Ik herken jou ook erg! Hoef het nog niet per se met Jan en alleman te delen maar vind het toch erg lastig om het voor mezelf te houden. Eerst maar eens die 1e echo! 😳 Ben ook erg benieuwd hoe de jouwe zal gaan :)

10 maanden geleden

Reactie op Rox2Baby

Ik herken jou ook erg! Hoef het nog niet per se met Jan en alleman te delen ...
☺️ ik zal hem posten als t zover is :) jeej zo leuk allemaal 🥳

10 maanden geleden

hoi ik ben roos (25) ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van ons 1e kindje ❤️ nu al best wel wat kwaaltjes maar toch geniet ik ervan 🥰

10 maanden geleden

Marjolein 30 juli uitgerekend! Ik kom graag in contact met meiden die dan ook ongeveer zijn uitgerekend! :)

10 maanden geleden

Reactie op Mayologie

Marjolein 30 juli uitgerekend! Ik kom graag in contact met meiden die dan ...
Er is een groep voor dames dat tussen 22-29 juli uitgerekend zijn. Ik ben zelf 29 juli uitgerekend 🙋‍♀️🙋‍♀️

10 maanden geleden

Dames hebben jullie ook zo een spanning voor die eerste echo? Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje maar de kwaaltjes zijn afgenomen. Vraag me zo erg af of het allemaal goed gaat 🥰. Niemand weet het nog..

10 maanden geleden

Reactie op Hummusdip

Dames hebben jullie ook zo een spanning voor die eerste echo? Ik ben nu zwa ...
Ja zeker. Ik heb 29ste echo. Bij ons extra spannend. Zie topic over niche. De tijd gaat ook erg langzaam