315 Reacties

9 maanden geleden

Dag mama’s to be! Ik ben Steph, 27 jaar oud en nu 8 jaar samen met mijn vriend. Afgelopen januari zijn wij na 20 weken zwangerschap trotse ouders geworden van onze prachtige dochter. Na het verlies van ons meisje is onze kinderwens groter en groter geworden. Helaas bleek een nieuwe zwangerschap niet helemaal vanzelfsprekend te zijn.. Zojuist een test gedaan en wat een knaller. Tranen met tuiten gehuild. Mijn vriend komt vannacht thuis van zijn werk dus dat wordt bikkelen om op te blijven! Omdat mijn cyclus enorm onregelmatig is zal ik eind juli/begin augustus uitgerekend zijn. Het is even afwachten wat de uitkomst zal zijn van de eerste echo… Onze regenboogbaby is zó welkom 🌈

9 maanden geleden

Reactie op skvbs

Dag mama’s to be! Ik ben Steph, 27 jaar oud en nu 8 jaar samen met mijn v ...
Wat fantastisch voor jullie! Ik wens je een fijne zwangerschap ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Waar woon je? Ik woon ook in Noord Limburg.
Baarlo, jij?

9 maanden geleden

Hi, ik ben Jennifer (26) en volgens de berekeningen uitgerekend op mijn verjaardag -> 25 juli 😊 moet natuurlijk wel worden bevestigd bij de termijn echo.. maar het klinkt in ieder geval wel leuk nu! Ik heb een partner die nu 29 jaar is. Samen hebben we een zoontje die oktober 22 geboren is. We hebben straks dus een paar maandjes 2 kinderen onder de 2 🙈

9 maanden geleden

Hii, ik ben Sanne 26 jaar en woon samen met mijn lieve vriend Kai. Vooralsnog ben ik 2 juli uitgerekend van ons eerste kindje.💖

9 maanden geleden

Hoi , Ik ben Melissa en ben 32 jaar.Na een miskraam ruim een jaar geleden.En het even rustig aan gedaan en aan ons huis gewerkt te hebben. Durfden we afgelopen september het wel weer aan. Vooral ook omdat we het gevoel hadden.Dat we nu er meer klaar voor waren. En ons leven meer op orde. Mijn lieve vriend heet Jan en is 34 jaar.We hebben bijna 2,5 jaar relatie.En wonen ruim een jaar samen. We hopen dat het ons deze keer wel gegund is. Mijn uitgerekende datum is nog niet zeker.Volgens mijn menstruatie app ben ik 19 Juli uitgerekend.Maar we gaan het zien 🥰 We zijn heel blij en dankbaar en hopen dat het nu wel goed mag gaan. We hebben nog geen kindjes.Wel twee sterretjes in de lucht✨✨

9 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Hi, ik ben Jennifer (26) en volgens de berekeningen uitgerekend op mijn ver ...
Gefeliciteerd. Super leuk we lopen redelijk gelijk, rond 23 juli uitgerekend. Wij hebben een zoontje van begin september 22. Hier dus straks ook 2 onder de 2 voor een paar maandjes. Af en toe denk ik wel, hoe gaan we dat allemaal doen.

9 maanden geleden

Hi! Ik ben Sharon, 29 jaar. Woon in Ede samen met mijn vriend, hij heeft al een zoon van 10. En wij hebben op dit moment samen 1 kindje van augustus 2022. Op dit moment dus zwanger van de 2e. Als ik uit ga van mn laatste menstruatie ben ik 28 juli uitgerekend. 🤞🏽🤞🏽

9 maanden geleden

Hé ik ben Chantal, 31 jaar Ruim 12jaar samen met m'n man. 4gezonde kinderen en 1 kindje die over ons waakt. Stilgeboren afgelopen april met 21 weken. Nu 4weekjes in verwachting. Groetjes🌸

9 maanden geleden

Reactie op sara2024

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik ben Sara, 36 jaar en woon met mijn vriend ...
Wat leuk ik ben ook 17 juli uitgerekend volgens mijn eigen berekening, eerste echo moeten we nog krijgen. Spannend…! Het is mijn derde kindje. Lastig hè dat je het nog even voor je moet houden… als je het leuk vind stuur ik je een vriendschapsverzoek.

9 maanden geleden

Reactie op maaike-1982

Wat leuk ik ben ook 17 juli uitgerekend volgens mijn eigen berekening, eers ...
Hey, ja gezellig 👍🏻

9 maanden geleden

Reactie op Xjaiimy

Hallo Ik ben Jaimy en ik ben 31 jaar. Ik ben 13 jaar samen met mijn partner ...
Wat leuk, ik ben rond de 17e uitgerekend.

9 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Gefeliciteerd! Leuk, nog een voedende mama! Ik hoop ook heel erg te kunnen ...
Hier nog eentje! Ik heb al een dochtertje van 9 maanden en nu rond 17 juli uitgerekend van de 3e😀

9 maanden geleden

Reactie op Wendy0501

Hi! Ik ben Wendy 30 jaar oud. Vandaag ontdekt dat ik weer in verwachting be ...
Hier ook de 17e uitgerekend

9 maanden geleden

Reactie op vlinder0310

Hallo allemaal, Ik ben Elisa, volgens eigen berekening rond 17juli uitgere ...
Hier ook er 17e uitgerekend, best veel op die datum zo te lezen 😀

9 maanden geleden

Reactie op Dizvis

Hai allen, Samantha (37) GP met Robin (39) en mama van Niels, nu 7 maanden. ...
Leuk hier een meisje van 9 maanden en nu rond 17 juli uitgerekend

9 maanden geleden

Reactie op smurfie85

Ik ben Maaike, 38 jaar en inmiddels 10 jaar samen met mijn vriend. Na een l ...
Leuk een naamgenoot! Ik ben de 17e uitgerekend van mijn 3e kindje.😀

9 maanden geleden

Reactie op DeesLana

Hi! Vanmorgen positief getest vandaag 4 weken! Hebben al dochter van 10 en ...
Hier ook een zoontje van 12 jaar en een dochtertje van 9 maanden , nu 6 weken zwanger van nummer 3😀

9 maanden geleden

Hoi allemaal, Ik ben Michelle en ik ben 32 jaar oud. Mijn vriend en ik zijn 4 jaar samen en zijn al ongeveer 2 jaar bezig met onze kinderwens. Wij waren gestart met een fertiliteit traject ivm problemen in de vruchtbaarheid bij mijn partner en het vermoeden van PCOS bij mij. Echter moest ik eerst nog 20kg afvallen, voor eventuele behandelingen. Daarom zijn wij begonnen met gezonder eten, meer bewegen en regelmatig sporten. Dit is natuurlijk altijd goed! 💪🏼 Grootste verrassing van ons leven: Twee weken geleden was ik 5 dagen over tijd en heb ik een positieve zwangerschapstest gehad! 4 december staat mijn eerste echo gepland! 🤩 Echt super spannend en we hopen dat alles goed is. Ik voel mij heel rustig en ben heel benieuwd hoe dit avontuur gaat verlopen! ❤️

9 maanden geleden

Hallo ik ben Andrea, ben getrouwd met Teun ♥️. We hebben drie geweldige dieren kinderen. Onze uitgerekende datum is 31 juli. Allemaal spannend maar we zijn zo blij ♥️♥️♥️♥️