315 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Dreamit11

Hey wat leuk! We lopen gelijk 😃 welke lichamelijke verandering voel je zoa ...
Ik heb enorm last van darmkrampen en een opgezette buik. Je merkt dus direct dat de spijsvertering verandert!

10 maanden geleden

Hallo! 👋 Ik ben Loes, 32 jaar oud, uit Harderwijk, en getrouwd met Gydo. En volgens mij ben ik 5 juli 2024 uitgerekend. In juli 2021 heb ik een dochter gekregen, na een moeilijke zwangerschap. We zitten nu nog niet op een roze wolk, maar hopelijk komt dat later. :)

10 maanden geleden

Hoihoi! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben Lis en ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben :-). Ik dacht 3 dagen terug ongesteld te zijn geworden, maar bloedverlies is niet zo heftig als normaal. Vandaag een test gedaan omdat ik het zo vreemd vond en positief, clearblue zegt 1-2 weken, dus ik denk dat mijn cyclus deze keer eigenlijk langer was (ik schommel tussen de 28 en 33 dagen ongeveer). Heel bizar en zo gewenst, al durf ik er nog niet teveel op te hopen omdat ik bloedverlies blijf houden, al is het zeker niet zoveel als bij mijn menstruatie normaal en me totaal niet zwanger voel. We gaan het zien wat de komende tijd gaat brengen. De uitgerekende datum zal in de eerste week van juli zijn. Wij hebben al een zoontje van bijna 5 en al een hele tijd een wens voor een 2e! Fijne zwangerschap voor iedereen gewenst!

10 maanden geleden

Hoihoi, ik ben lianne 32jaar en nu ongeveer 4weken zwanger van de 2e. De angst hier is groot ivm vorig jaar een bbz. Verder al 1 dochtertje uit 2019 rondlopen. De klachten als misselijkheid met vlagen, buikpijn en vermoeidheid. Dus de spanning zit er zeker wel. Iedereen gefeliciteerd en succes ! 💋

10 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Melissa 32 jaar en nu ongeveer 4 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik merk dat ik het allemaal toch best spannend vind. Ik ben al 15,5jaar samen met mijn partner. Zoals ik nu zelf uitreken zou ik op 1 juli uitkomen als uitgerekende datum. Dus dan val ik net in deze groep!

10 maanden geleden

Hi! Do hier, 27 jaar oud en sinds deze week positieve testen in handen sinds onze miskraam afgelopen Juli. Hopelijk blijft alles goed gaan! Aankomend weekend is mijn menstruatie, die dat die maar wegblijft. ✨️✨️✨️✨️

10 maanden geleden

Hoi lieverds, Ik ben Tessa (29 jaar) en woon met mijn zoontje (nov ‘21) en vriend in het mooie Volendam. Mijn vorige zwangerschap ging jammer genoeg niet vanzelf. We hebben 2,5 jaar geprobeerd om zwanger te worden. Dit is uiteindelijk bij de eerste poging IUI gelukt. Ik had zo gehoopt dat ik bij een nieuwe kinderwens wel natuurlijk zwanger zou worden, maar helaas bleef de zwangerschap weer uit. Afgelopen maand zijn we weer begonnen met IUI. Officiële testdag is 29-10, maar deze mama kon het echt niet meer afwachten. Ik wilde zo graag duidelijkheid. Ik heb vanmorgen dus een test gedaan, en die is gewoon POSITIEF 🥹🤩 In mijn mooiste dromen is het niet eens voorgekomen dat ik 2x bij de eerste IUI poging zwanger zou zijn, maar het is dus wel echt gebeurd 🩷🩷🩵🩵 Ik ben 5 juli uitgerekend. Een echte zomerbaby dus 🥰🥰🥰

10 maanden geleden

Hoihooiii, Ik ben Romy 25 jaar oud en ruim 6 jaar samen met mijn vriend. 3 maanden geleden besloten om aan kinderen te beginnen maar helaas de 1e ronde een vroege miskraam gekregen. Nu de 3e ronde weer zwanger vandaag 4 weken 🥹🙏 Vanaf zondag al gaan testen kon het niet meer laten en licht positief , gister een mooie positieve test in handen ❤️ Hoop zo dat het goed blijft gaan maar tegelijkertijd hier zo onzeker over ! Ik zou 4 juli zijn uitgerekend 🥰🥰

10 maanden geleden

Reactie op Deedee1990

Hoihoi, ik ben Melissa 32 jaar en nu ongeveer 4 weken zwanger van ons eerst ...
Gefeliciteerd, leuk dan lopen we gelijk ❤️

10 maanden geleden

Hoihoi, Ik ben 27 jaar en mijn man is 30. We zijn ruim 8 jaar samen en hebben al een dochterje van 14 maanden oud (aug '22) Vandaag kwamen we erachter dat ik weer zwanger ben. Volgens eigen berekeningen zou ik op 5 juli uitgerekend zijn! We wonen vlak bij Roermond en ik zou het leuk vinden om wat meer (aanstaande) mama's uit de omgeving te leren kennen 😊

10 maanden geleden

Hoi! Mijn naam is Lesley, 28 jaar oud en samen met mijn vriend (33) hebben wij een dochter van bijna 2! (Okt ‘21) en wonen we in ‘t gooi. Vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt, ik vond op zaterdag 15 oktober (cd 21)mijn piek. Mijn vorige 3 cyclussen zaten op 28-29-28 dagen dus ik was al een beetje bang dat ik heel snel na mijn piek ongesteld zou worden. Niets is minder waar, ik testte vanochtend op 11dpo licht positief 🥺 Morgenochtend weer testen. Ik weet dus niet precies waneer mijn nod zou zijn, gezien deze volgens mijn kalender al geweest is, haha maar ik gok zaterdag/zondag (14 dagen na eisprong) Zo, dat was mijn lange verhaal. Leuk om jullie verhalen te lezen en dat we ons geheimpje kunnen delen met elkaar ☺️

10 maanden geleden

Hoii, Ik ben Demi en ben 27 jaar oud. Ik woon samen in de buurt van Rotterdam met mijn man en zoontje van 13 maanden. We zijn sinds april pas bezig voor ons 2e kindje en hadden eerlijk gezegd niet gedacht dat het nu alweer raak was. Vooral deze maand niet omdat we weinig gezellige tijd gehad hebben. Maar zo zie je maar dat als je het precies op het juiste moment doet 😂 Maandag erachter gekomen dat ik weer zwanger ben, 20 nov eerste echo & volgens de app is mijn uitgerekende datum 5 juli! 😙 Meer meiden uit de buurt van Rotterdam?

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben Sanne en ik ben 29 jaar oud. Ik heb een prachtige dochter van bijna 6 jaar. Samen met onze 2 katten wonen we in Amersfoort. Ik kwam er gisteren achter dat ik zwanger ben van mijn beste vriend. Niet helemaal gepland, wel heel erg welkom vanuit beide. Volgens onze berekening is de baby van 8 oktober (95% zeker). Volgens de app ben ik nu 4 weken en 1 dag zwanger en is mijn uitgerekende datum 2 juli! Ik heb eigenlijk sinds de innesteling al een hoop zwangerschapssymptomen. Vooral hoofdpijn, menstruatie achtige kramp (komt en gaat), constipatie, lage rugpijn, gevoelige borsten en stemmingswisselingen. Ik was even vergeten hoe onzeker deze tijd ook is. Ben er continue mee bezig en zo bang dat het mis gaat… Bij mijn dochter heb ik 16 weken overgegeven dus ben benieuwd hoe dat bij deze baby gaat.. Hebben jullie verder al veel “kwaaltjes”?

10 maanden geleden

Als clearblue 2-3 staat dan hoe veel weken ik ben zwanger??

10 maanden geleden

Hi allemaal, Gister 3 positieve testen! En dus zwanger! Ik ben 27 jaar en dit is onze eerste zwangerschap. Mijn uitgerekende datum staat voor nu op 5 juli. De eerste echo staat gepland op 24 november. De dagen aftellen🙈 spannend allemaal!

10 maanden geleden

Ik ben Wendy, 35 jaar en 8 jaar samen met Patrick. Wij hebben een dochtertje van 1 jaar. We hebben ook 2 lieve katten. Nu ongeveer 4 weken zwanger. Weer erg spannend allemaal.

10 maanden geleden

Hallo! Jeetje wat wordt het echt zo. Ik ben Heidi, 34, woon samen tussen Utrecht en Gorinchem. Dit wordt hopelijk ons eerste kleintje. Zelf uitgerekende datum is 1 juli, kan een paar dagen eerder zijn maar ik heb een wat langere cyclus. NOD was afgelopen zondag, maar vrijdag testte ik al positief. Ik merk dat ik het echt heel spannend en eng vind, dat ik het allemaal goed doe en dat het maar mag blijven zitten enzo. Vanmiddag in ieder geval naar de huisarts, en dan ga ik meteen naar de gynaecoloog want ik heb diabetes. Leuk dat dit er is!

10 maanden geleden

Ik ben Lis en ben 33 jaar samen met mijn man Bert hebben we een dochter van 6 jaar. Ik probeer sinds 2020 zwanger te worden van een tweede, juni 2022 heb ik een miskraam gehad bij 11 weken maar het kindje is niet verder gegroeid dan ongeveer 5 weken. Ik ben nu weer zwanger en volgens mijn eigen berekening 2 juli uitgerekend, maar vanwege de vorige miskraam ben ik nog wel erg voorzichtig. Het streepje is nog best licht maar lijkt heel langzaam op te lopen dus ik hoop echt op een goede zwangerschap. Ik zit nu op dag 5 nod.

10 maanden geleden

Hoi! Robin hier! 31 en pril zwanger! Vandaag 12DPO. In de 3e ronde lijkt het toch te zijn gelukt! Ik ben heel benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.. Qua symptomen zou ik zeggen; grotere borsten en een ijzersmaak in mijn mond. Leuk om hier mee te kunnen lezen!

10 maanden geleden

Reactie op Dana alan

Als clearblue 2-3 staat dan hoe veel weken ik ben zwanger??
2 tot 3 weken na de bevruchting, dus 4 tot 5 weken 😘