315 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Zeker spannend maar super leuk! Al bedacht hoe jullie het anderen gaan vert ...
Nee nog niet jullie ? Ik heb ook nog weinig klachten wat ik wel spannend vind heb jij dat ook?

10 maanden geleden

Hoi allemaal, Allereerst gefeliciteerd !!!!!! Wat spannend allemaal, kan me voorstellen dat jullie je net zo voelen als ik. Ik ben Lotte, 34 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Ik durf het bijna niet op te schrijven, zo spannend is het ☺️. We hebben een maand geleden besloten samen een kindje te willen krijgen en het was direct raak. We hadden hier rekening mee gehouden, maar konden het alsnog niet geloven. 4 testen verder en het lijkt toch zo te zijn. Ik hoop zo dat het ons gegund is, maar weet ook dat het gaat zoals het gaat :). Uiteindelijk komt alles goed! 1 juli is mijn uitgerekende datum (volgens mij). We zullen afwachten of dat blijft 🤗🤗🤗. Heel veel liefs!

10 maanden geleden

Hallo allemaal. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben Desteney, 26 jaar ben bijna 4 jaar getrouwd met mijn man 25 en heb 2 hele lieve dochters van bijna 3 (nov’ 20) en van 8 maand We zijn er net vanochtend achter gekomen dat we in verwachting zijn. We zijn verrast maar wel heel blij.

10 maanden geleden

Hallo, ik ben Cheyenne, 27 jaar en +/- 5 jaar samen met mijn vriend. We hebben al een zoontje van net 3 jaar. Ik ben 2 dagen voor mijn verwachte menstruatie gaan testen omdat ik ziek was en moest spugen. De test was onverwachts positief. We waren niet actief bezig om zwanger te worden, wouden zelfs eigenlijk nog even wachten. Maar omdat ik geen anticonceptie gebruikte was het risico er natuurlijk wel. We zijn er niet minder blij om en kijken al uit naar deze zwangerschap. Mijn uitgerekende datum zou de 1e week van juli zijn.

10 maanden geleden

Hoi allemaal, Enorm gefeliciteerd ten eerste! Ik ben Anne, 35 jaar. Al 9 jaar samen met mijn man. Vanmorgen positief getest. Heel vroeg, want mijn NOD is 2 november. Enorm spannend! Nu zwanger van de tweede; heb een dochter van januari 2022. Maar het voelt nu heel anders! Veel echter of zo. Uitgerekende datum 10/11 juli. Dit was de tweede poging, dus erg snel weer!

10 maanden geleden

Reactie op Daisy_xx

Nee nog niet jullie ? Ik heb ook nog weinig klachten wat ik wel spannend v ...
Nee wij ook nog niet. Ik heb helaas wel veel last van misselijkheid & vermoeidheid & veel plassen. Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook de eerste 11/12 weken. 😙 kan niet wachten om die kleine te zien!

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Nee wij ook nog niet. Ik heb helaas wel veel last van misselijkheid & v ...
Oh dat is wel balen jaa hopelijk niet te erg ik kan ook niet wachten 3 weken lijkt nog zo ver weg 😊

10 maanden geleden

Hoi allemaal!! Ten eerste gefeliciteerd aan iedereen🌸🌸 Ik ben Jessie 27 en 7,5 jaar samen met mijn man en vorig jaar augustus getrouwd❤️ Nu gisteren getest en kan het nog niet geloven dat hij positief is!! Vanmorgen nogmaals getest en het is echt zo! Zo spannend en leuk wat er allemaal gaat komen!

10 maanden geleden

Reactie op Daisy_xx

Oh dat is wel balen jaa hopelijk niet te erg ik kan ook niet wachten 3 weke ...
Vooral de ochtenden zijn echt goed balen. Dus ik hoop dat het snel beter gaat. Idd het lijkt nog zoo lang te duren.

10 maanden geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Marie, ik ben 31 jaar en ben voor het eerst zwanger. Iets meer dan 4 weken nu, uitgerekende datum zou 4 juli zijn. Ben 4,5 jaar samen met mijn verloofde. We wonen momenteel nog in het buitenland, maar we gaan gelukkig begin volgend jaar terug verhuizen naar Utrecht. Het voelt ontzettend fijn om onderdeel te zijn van een Nederlandse community hier, voelt gek om zwanger te zijn en zo ver weg van onze vrienden en familie. Dit helpt! Ik ben nu al erg gerustgesteld dat andere vrouwen hier ook last hebben van buikkrampen, ik was meteen bang dat er was mis was. Kijk ernaar uit jullie beter te leren kennen! Gefeliciteerd allemaal, wat een bijzondere periode!

10 maanden geleden

Reactie op Columbus123

Hallo allemaal! Mijn naam is Marie, ik ben 31 jaar en ben voor het eerst zw ...
Same here!

10 maanden geleden

Hoi! Ik ben Sari, ik heb een vriend, Marco. En we zijn in verwachting van ons eerste kindje. 1 september heb ik een vroege miskraam gehad met 5 weken en 2 dagen. Nu ben ik weer 4 weken en 4 dagen zwanger 😊

10 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Laura. Ik ben 8 juli uitgerekend. En samen met mijn vrouw Kris hebben wij een zoontje, Finn is volgende maand 1,5 jaar🥰 Mochten er mama’s in Enschede of omgeving wonen en je het leuk lijkt om in contact te komen, stuur gerust een berichtje!

10 maanden geleden

Reactie op Anniek1992

Hoi allemaal, ik ben Anniek en ik ben 30. Mijn vrouw en ik zijn in verwacht ...
Hey wat leuk! Wij zijn ook een vrouwenstel🤗

10 maanden geleden

Hallo allemaal! Ik ben Nicol en samen met mijn man zijn we in december 2021 trotse ouders geworden van onze dochter. Nu bijna 5 weken zwanger van de tweede. Heel spannend toch weer, voor onze dochter heb ik namelijk een miskraam gehad bij 6 weken. Ik kijk enorm uit naar de echo! Die staat op 22 november gepland. Voorlopig is 2 juli de uitgerekende datum.

10 maanden geleden

Hoi iedereen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mijn naam is Cecilia en ik woon samen met mijn vriend in Amsterdam. Ik ben nu in prille verwachting van ons eerste kindje. De verwachte uitgerekend datum is 10 juli. Meestal deel ik altijd alles met familie en vrienden dus voelt gek om zo iets groot nog even voor me te houden. Fijn om hier wel te kunnen delen en andere verhalen te lezen 😊

10 maanden geleden

Hallo mijn naam is Rowena, ik ben 31 jaar. Mijn partner heet Ezra en is 30 jaar. En dit is mijn allereerste zwangerschap. Mijn uitgerekende datum is 5 juli. Erg leuk om zo in contact te komen met andere lotgenoten, die in hetzelfde schuitje zitten als ik.

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Hoii, Ik ben Demi en ben 27 jaar oud. Ik woon samen in de buurt van Rotte ...
Ja hier ook Rotterdam, gezellig. Ook precies dezelfde uitgerekende datum

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

Ja hier ook Rotterdam, gezellig. Ook precies dezelfde uitgerekende datum
Oh leuk! Heb jij last van kwaaltjes of valt het mee? Spannend allemaal he, heb je al een afspraak voor de eerste echo?

10 maanden geleden

Reactie op romyvnnn

Dan lopen we precies gelijk, ik ook 4 juli uitgerekend en 20 nov eerste ech ...
Leuk! Ik ook 20 november de eerste en 5 Juli uitgerekend