315 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Oh leuk! Heb jij last van kwaaltjes of valt het mee? Spannend allemaal he, ...
Het valt op zich mee, maar als ik net mijn bed uitkomt ben ik wel even super misselijk. Valt het bij jou ook mee? 20 november heb ik een afspraak voor de eerste echo, en jij? Zeker spannend allemaal zeker omdat het de eerste keer is allemaal. Leuk dat we op deze manier samen kunnen praten.

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

Leuk! Ik ook 20 november de eerste en 5 Juli uitgerekend
Leukkk Spannend !!! Duurt nog precies 3 weken kan echt niet wachten… worden stressvolle 3 weken 🙈

10 maanden geleden

Hii allemaal! Alleerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap 🥰! Ik ben 24 jaar, 6 jaar samen met mijn man en in mei besloten wij voor een eerste kindje te gaan en gestopt met de pil. Vandaag meerdere lichte positieve testen in mijn handen gehad. Afgelopen week 2/3 dagen veel hoofdpijn, duizelig, momenten misselijk en verhoging gehad. Nu echt nergens last van. Ben onwijs blij, maar besef het ook nog niet en hoop dat alles goed blijft gaan❤️. Op dit moment bijna 4 weken zwanger. Uitgerekend volgens de app op 11 juli.

10 maanden geleden

Leuk! Ik ben Beau, 26 jaar en zaterdag dan eindelijk een positieve test na 10 maanden proberen! Zoals het er nu uitziet, ben ik 3 juli uitgerekend. Ik heb 2 zoons van 4 (juli 2019) en van bijna 1,5 (mei 2022). Ik en mijn vriend zijn nu 7 jaar samen en gaan volgend jaar september trouwen! Ik ben nog erg onzeker en kan het nog niet helemaal geloven, wachten tot die eerste echo duurt altijd zo lang 😅

10 maanden geleden

Hee, Ik mag me hier ook aansluiten, vandaag een positieve test gehad! Ik ben 4 jaar getrouwd met mijn man en we hebben een dochter van 16 maanden. Helaas heb ik het afgelopen half jaar 2 vroege miskramen gehad, dus ik vind het erg spannend. Hopelijk mag ik lang in deze groep blijven 🤞

10 maanden geleden

Reactie op cecilialalala

Hoi iedereen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mijn naam is Cecilia ...
Gefeliciteerd! Dat herken ik heel erg, gek om zoiets groots niet te delen!

10 maanden geleden

Hallo allemaal. Ik ben Denise. mijn lieve man Robin en ik proberen via icsi zwanger te worden. 2 weken geleden de 5e terugplaatsing gehad en deze is blijven zitten. Ik ben compleet ik shock dat ik gewoon zwanger ben.

10 maanden geleden

Reactie op ro1992

Het valt op zich mee, maar als ik net mijn bed uitkomt ben ik wel even supe ...
Yepp die ochtendmisselijkheid is hier ook het ergst. Sommige dagen heb ik er overdag ook erg last van. Ik heb ook 20nov de eerste echo. Duurt voor mijn gevoel nog erg lang!! Zeker leuk om zo te kletsen. Is af en toe wel even zoeken naar de berichten haha 🤭

10 maanden geleden

Hallo allemaal, Ik ben al een tijdje een stille meelezer op het forum maar nu toch de stap gezet om mee te schrijven. 31 jaar en 4 jaar samen met mn partner. Gisteren een positieve test in mn handen voor kindje 1. Totaal niet verwacht, ik heb helemaal geen symptonen, het enige is dat ik nog niet ongesteld was geworden🙈 hopen dat het voorlopig zo blijft!

10 maanden geleden

Reactie op romyvnnn

Leukkk Spannend !!! Duurt nog precies 3 weken kan echt niet wachten… worde ...
Haha nou inderdaad, ben de dagen aan het aftellen. Elke dag lijkt nu ook extra lang te duren ofzo haha. En precies een week daarna gaan we twee dagen naar disney.

10 maanden geleden

Reactie op DK30

Yepp die ochtendmisselijkheid is hier ook het ergst. Sommige dagen heb ik e ...
Echt een rotgevoel dan even hé? Maar het hoort erbij en is het allemaal waard. Wat leuk dat jij dan ook de echo hebt! Hopelijk kunnen we het dan ook samen verder bespreken haha. En ja is zeker veel scrollen naar de berichten, haha scrol steeds vliegensvlug naar beneden.

10 maanden geleden

Hey! Ik ben Bodi en ik ben rond 7 juli uitgerekend. Het is nog heel pril heb na 1 dag over tijd dik positief getest, vandaag weer een test gedaan en weer na 5 sec een dikke lijn. Ik ben 5 maanden geleden van een jongen dus ben er weer vroeg bij, was overigens niet helemaal de bedoeling dus moet er erg aan wennen. Iemand nog meer ervaring met snel weer zwanger zijn?

10 maanden geleden

Ik ben Maaike, 38 jaar en inmiddels 10 jaar samen met mijn vriend. Na een lange weg van onderzoeken en iui behandelingen hebben wij onze eerst icsi terugplaatsing gehad op 25-10. Gisteren voor het eerst getest en heel licht positief. Vanmorgen al wat donkerder dus ga langzaam geloven dat onze eerste poging geslaagd is. Zal rond 10-7 uitgerekend zijn.

10 maanden geleden

Heyhey, Ik ben Simmiee, 29 jaar. Heb al een zoontje van ruim 2 jaar. Nu 5,5 jaar samen met m’n vriend. Denk rond 7 juli uitgerekend te zijn, ik had vandaag een mooie positieve test. Ga donderdag denk ik nogmaals testen ter bevestiging en dan verloskundige bellen. M’n kat is niet bij me weg te slaan😂 meer dames waarbij de huisdieren het al in de gaten hebben ?

10 maanden geleden

Reactie op smurfie85

Ik ben Maaike, 38 jaar en inmiddels 10 jaar samen met mijn vriend. Na een l ...
Wat fijn, gefeliciteerd!!!

10 maanden geleden

Hai ik ben Amy, ik denk tot nu toe dat mijn uitgerekende datum 5 juli is maar dat weet ik pas met de termijn echo 100%😊 Ik heb een partner al 13 jaar en verder nog geen kinderen! Ik ben weer zwanger na mijn miskraam in juli dus we gaan er weer vol moed en hoop tegen aan 🥰❤️ Heb 20 november mijn echo, ben dan 7+3!

10 maanden geleden

Reactie op AKVL

Hai ik ben Amy, ik denk tot nu toe dat mijn uitgerekende datum 5 juli is ma ...
Hee wat toevallig! Ik ook 20 november, en dan ben ik ook 7+3 😁 En ik heb helaas ook een miskraam gehad, in september.

10 maanden geleden

Reactie op Simmiee

Heyhey, Ik ben Simmiee, 29 jaar. Heb al een zoontje van ruim 2 jaar. Nu 5, ...
Hoihoi! Ik heb vannacht een positieve clear blue test in handen gehad, geweldig!! Ik ben 24, mijn man 27. Vorige maand getrouwd 😋 volgens rekentools op google ben ik 8 juli uitgerekend! Dit wordt mijn eerste kindje, hoop dat alles goed blijft gaan ❣️ En ik wilde ff op je berichtje aanhaken, want ik vind mijn poes dus sinds 2 dagen veeeel aanhankelijker!!

10 maanden geleden

Hee, Ik ben Alexandra, 30 jaar en ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger voor de eerste keer. De uitgerekende datum zou 4 juli zijn. Mijn vriend heeft Frank en wij wonen samen in Goes. Wij zijn bijna 2 jaar samen. We vinden het mega spannend om zwanger te zijn, ondanks de grote wens was het toch onverwachts. Komende zondag vertrekken we op ons grote avontuur, wat nu ineens nog groter is geworden. Zwanger naar Australië. Hopelijk mag iedereen een fijne en gezonde zwangerschap hebben!

10 maanden geleden

Reactie op BabyToet

Hee, Ik ben Alexandra, 30 jaar en ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger voor de ...
Onverwachts omdat we bang waren dat het niet zou lukken. Ziekenhuis afspraken gehad om na te gaan of alles werkt naar behoren.. blijkt van wel ❤️