315 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op JackySeinstra

Hoi ik ben jacky 34 jaar . Ik heb 4 meiden van 14 jaar 10 jaar 8 jaar en 6 ...
WoW hoezo weet je al dat je een tweeling krijgt?

10 maanden geleden

Ik ben 34 en mama van een kindje die in februari 2 wordt. Nu zwanger van de tweede, de uitgerekende datum 16 juli. In juli heb ik mijn zwangerschap moeten afbreken met 18+5 weken馃槩

10 maanden geleden

Reactie op rvdb1989

Ik ben 34 en mama van een kindje die in februari 2 wordt. Nu zwanger van d ...
Wat fijn dat je weer zwanger bent en wat verdrietig dat je zo ver in je vorige zwangerschap het hebt moeten afbreken. Wat was er toen gebeurd?馃槩

10 maanden geleden

Hi! Ik ben 27 jaar oud en woon samen met mijn vriend (29) en zijn nu zwanger van ons eerste kindje. Volgens eigen berekeningen ben ik 18 juli uitgerekend 馃グ

10 maanden geleden

Reactie op kinderwens1995

Wat fijn dat je weer zwanger bent en wat verdrietig dat je zo ver in je vor ...
Ja was echt een nachtmerrie. We hadden pech. Ons kindje had een Megablaas (Luto) waarbij de plasbuis was afgesloten. Heel blij zijn we dat we weer in verwachting zijn. Ons derde kindje 馃挒

10 maanden geleden

Ik ben Caroline, 30 jaar en ik heb al een dochtertje die in januari 2 wordt. Voorlopig zijn we uitgerekend op 12 juli 馃グ

10 maanden geleden

Heyhoi, Ik ben Coco 28jaar, 4 jaar getrouwd wij hebben met mijn man een zoontje van 2 jaar Na 2 miskramen heb ik weer een positievetest! Super spannen ik mag over 3 weken naar de echo 馃馃徏 Symptomen harde borsten! Wat zijn jullie symptomen ? Bij mijn zoontje was ik heel de zwangerschap aan het overgeven馃槓

10 maanden geleden

Hi! Ik ben Fleur, 22 jaar. En voor het eerst zwanger. Volgens eigen berekeningen 12 juli uitgerekend. Mijn vriend en ik wonen nu 8,5 maanden samen, en zijn 2 week geleden in ons nieuwe huisje getrokken. 30 november eerste echo! De zwangerschap was niet gepland, wel heel erg welkom!馃

10 maanden geleden

Hoihoii Ik ben Joyce, 25 jaar en nu zwanger van mijn 3e kindje. Avery is 1 jaar en Noah is 4 jaar dus vind het wel spannend nu het een stuk dichter op elkaar zit maar we zijn er heel blij en dankbaar voor. Hopelijk blijft alles goed gaan馃槉

10 maanden geleden

Leuk, om wat meer van elkaar te weten! Ik ben ilayda, 25jaar en in verwachting van baby nr3. Uitgerekende datum ligt denk ik rond 20 juli vanwege een enorm wisselende cyclus heb ik echt geeeen idee. Ik ben nu 2 jaar samen met mijn vriend (Jeremy) en samen hebben we een dochter van 8 maanden, zelf heb ik uit een eerdere relatie nog een dochter van 4.

10 maanden geleden

Reactie op Carolinexx

Ik ben Caroline, 30 jaar en ik heb al een dochtertje die in januari 2 wordt ...
Ik ben ook 30 en een dochter die in december 2 wordt. We lopen dus redelijk gelijk!

10 maanden geleden

Hi ik ben Raven, 29 jaar. Wij proberen al ongeveer 2 jaar voor ons eerste kindje. Sinds begin dit jaar met hulp van ovulatietesten. Maart 2023 helaas een miskraam gehad. Vandaag zijn we 5 wkn. Ik vind het erg spannend allemaal!

10 maanden geleden

Hoi, Ik ben Tamara, 37 jaar en woon in provincie Zuid-Holland. Wij hebben een zoon, Kyano, geboren in maart 2022. Hij liet 2 jaar op zich wachten. De nieuwe mini diende zich na 3 maanden proberen aan en ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik vind het allemaal weer net zo spannend als bij de eerste. Veel sterkte en probeer te genieten van deze mooie en bijzondere periode allemaal!

10 maanden geleden

Hoi, ik ben Jip, 27 jaar. Inmiddels 9 jaar samen met mijn man (32 jaar), waarvan 1 getrouwd. Gister twee positieve testen, ik kan het nog niet geloven. Voorlopig ben ik op 16 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Ik hoop zo dat alles goed gaat 馃グ

10 maanden geleden

Hi ik ben Sanne, 23 jaar en samen met mijn partner. Wij zijn op dit moment 6 weken zwanger en hopen dat wij 2 juli ons kindje mogen verwelkomen馃 het is ons eerste kindje

10 maanden geleden

Hi! 鈽猴笍 Ik ben Iris, 28 jaar. Het wordt mijn eerste kindje en ik ben er echt mega blij mee 鉂わ笍. Ik voel me nu al zo verbonden en verantwoordelijk, maar tegelijkertijd ook bang dat er iets mis gaat. Ik wil daarom ook focussen op heel gezond eten (is nogal een uitdaging voor mij), sporten en zo min mogelijk stressen. Ik ben 9 juli uitgerekend en heb nog geen stappen ondernomen, maar daar moet ik onderhand wel mee beginnen. Ik heb vooral behoefte om te praten met iemand in hetzelfde schuitje, met of zonder ervaring. Dusss als je hier ook op zoek naar bent, let me know! Ik wens jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap toe! Liefs, Iris

10 maanden geleden

Reactie op Iris Z

Hi! 鈽猴笍 Ik ben Iris, 28 jaar. Het wordt mijn eerste kindje en ik ben er echt ...
Hi! Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! Ik ben 27 jaar en ben nu ook zwanger van ons eerste kindje. Ik ben morgen 4 weken, op mijn eigen berekening en ik vind het heel spannend!

10 maanden geleden

Ik ben Annick ,24 jaar. Uitgerekend op 12/7/2024 van ons tweede kindje

10 maanden geleden

Hi! Ik ben 26 jaar en woon samen met mijn man in Dordrecht. Het is allemaal nog erg vroeg, ik moet dit weekend pas ongesteld worden, maar gisteren had ik een positieve test. Kon het alleen nog niet helemaal geloven. Vanochtend toch een licht maar duidelijk roze streepje 鉂わ笍 Ik ben ontzettend blij. Het was de 7e ronde, en hoewel ik weet dat we gewoon echt geluk hebben dat het als nog binnen een jaar is gelukt, voelde zeven maanden zo lang. Maar nu breekt natuurlijk een nieuwe spannende fase aan, hopen dat alles goed gaat en blijft gaan. Voor nu ben ik uitgerekend op 21 juli, volgens mijn eigen berekeningen. Lijkt me leuk om samen te kletsen!

10 maanden geleden

Hoi ik ben sjuul(33)samen met mijn vriend (31) in verwachting van ons eerste kindje 12 juli 24 uitgerekend. Fijn om hier andere verhalen te lezen en misschien antwoorden te vinden op mijn vragen. Liefs, sjuul