78 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ligt er al iemand te persen? 😂
Nope maar we gaan het vandaag weer doen 🤣
4 maanden geleden
Nou ik geloof dat ik niet de moeite ga nemen om te squatten als ik dit zo hoor. Nog geen succes hier verder. Liever zonder spierpijn de bevalling in. Dank voor het testen dames 😂
4 maanden geleden
Reactie op Anouk_21
Hier net gedaan met 40+2 maar ik vond het vrij pittig haha. Hoe lenig zijn ...
Ik kom echt niet zo ver als zij met die nepbuik!! Heb het gewoon wat minder heftig gedaan 😀
Hoop dat het helpt haha, rommelt al heel de ochtend maar zet op dit moment nog niet door... misschien is deze video wel de magische oplossing haha
4 maanden geleden
Vandaag 40+1 weken. En sport normaal gesproken nog iedere week in het water maar man man die oefeningen op de grond 😅🤣 en ben toch echt niet meer zo lenig als haar op de video.
Wie weet werkt het anders morgenavond wordt ik gestript bij de verloskundige en als dat niet helpt moet ik ingeleid worden van de week.
4 maanden geleden
Ben vandaag 40+3 en heb deze video de afgelopen 10 dagen al 1000x gedaan net ook. Bij mij helpt het niet 😂
4 maanden geleden
Reactie op Evaa1991
Nou ik heb 'm uiteindelijk 2x gedaan, niet bevallen en wel echt spierpijn i ...
Dit dus 🤣
4 maanden geleden
Reactie op jemuw
Ik heb hem gedaan om 23:00 uur savonds en om 02:00 begon het te rommelen, o ...
Gefeliciteerd! Ik ga het ook nog maar een keer doen
4 maanden geleden
Wat een heerlijk topic. Ik ga ‘m proberen vanaf 40 weken, over 2 weken dus, als ze er dan nog niet is!
4 maanden geleden
Reactie op jemuw
Ik heb hem gedaan om 23:00 uur savonds en om 02:00 begon het te rommelen, o ...
Had je hiervoor toevallig al ontsluiting? Of dat je lichaam al bezig was?
Hier namelijk al 3 keer gedaan, alleen een beetje weke bmm haha dus betwijfel of nog een keer doen zin heeft
4 maanden geleden
Reactie op coco1109
Had je hiervoor toevallig al ontsluiting? Of dat je lichaam al bezig was?
...
Ik weet het niet, heb dat niet laten checken. Was 40+5
en derde kindje. Deed ook al kolven, dus mogelijk heeft dat nog effect gehad. Maar ik merkte wel harde buiken tijdens het “sporten” haha