78 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op jemuw

Ik weet het niet, heb dat niet laten checken. Was 40+5 en derde kindje. Dee ...
Aah okee! Ik hier 2de kindje en ook kolven en de harde buiken zijn flink sinds deze workouts😂 maar verder niks nog Wel van harte gefeliciteerd!!🥰

4 maanden geleden

Vandaag 40 weken en zonet nog een keer gedaan. Sinds vorige keer wel veel meer pijnlijke voorweeën maar nog niks wat doorzet. Hopelijk is dit net zo’n laatste zetje 🤞🏼

4 maanden geleden

Gister gedaan met 39+6 maar helaas geen effect, zelfs geen krampje 🥲

4 maanden geleden

Gedaan met 39+4 om 10.00 en 17.00. De volgende ochtend om 5.25 is onze zoon geboren met 39+5. Wie zal het zeggen...

4 maanden geleden

Reactie op CXPP

Gedaan met 39+4 om 10.00 en 17.00. De volgende ochtend om 5.25 is onze zoon ...
Haha wat fijn! Maar aan de statistieken hier te zien denk ik toch dat het eerder aan je termijn dan de workout lag 😂

4 maanden geleden

Nu 3 keer gedaan Ik geef het op. Hij is zelfs vanuit een volledige indaling naar geen indaling gegaan 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Cels

Nu 3 keer gedaan Ik geef het op. Hij is zelfs vanuit een volledige indalin ...
Dat is wel een heel averechts effect 🤣 ik wist niet eens dat dat kon

4 maanden geleden

Reactie op Cels

Nu 3 keer gedaan Ik geef het op. Hij is zelfs vanuit een volledige indalin ...
Hier hetzelfde…

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Dat is wel een heel averechts effect 🤣 ik wist niet eens dat dat kon
Blijkbaar komt dit vaker voor bij een 2de zwangerschaps zelf dat ze pas indalen bij de bevalling. 🫢

4 maanden geleden

Reactie op Cels

Blijkbaar komt dit vaker voor bij een 2de zwangerschaps zelf dat ze pas ind ...
Oh, nu durf ik m niet meer te doen haha. Zie je dat ook aan je buik veranderen? Mijne hangt echt mega erg nu

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Oh, nu durf ik m niet meer te doen haha. Zie je dat ook aan je buik verande ...
Ik heb er echt helemaal niks aan gemerkt. Voor m’n gevoel vorige week en nu dezelfde buik maar schijnbaar is-ie nu ingedaald

4 maanden geleden

Ik heb het 5 keer gedaan en geen succes helaas, vandaag bevallen door strippen 😄

4 maanden geleden

Reactie op claudiamaximee

Ik heb het 5 keer gedaan en geen succes helaas, vandaag bevallen door strip ...
Gefeliciteerd! Ik lees dat je een badbevalling gehad hebt, ben mega benieuwd naar je ervaring🙈

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Gefeliciteerd! Ik lees dat je een badbevalling gehad hebt, ben mega benieuw ...
Dankjewel! Klopt inderdaad, voor het einde ben ik wel op de baarkruk en het bed geëindigd. Ik ben om 1 of 2 uur in het geboortehuis aangekomen en het bad stond al klaar. Heb denk ik tot een uur of 18:30 in het bad gezeten icm hypnobirthing by Anja en dit was voor mij echt de fijnste manier van weeen opvangen. Op een gegeven moment zat niks meer lekker en kreeg ik persdrang, vond het wel spannend om dat in bad te doen dus ben er maar uit gegaan. Ik raad het wel echt enorm aan want ik kon vrijer bewegen en door de warmte kon ik ook beter ontspannen. Als je meer vragen hebt stel ze gerust😁

4 maanden geleden

Reactie op claudiamaximee

Dankjewel! Klopt inderdaad, voor het einde ben ik wel op de baarkruk en h ...
Keek je ondertussen naar hypo birthing bedoel je dat? Is dat een video?🙈 en wat fijn zeg! Ben zo benieuwd hoe intens de weeën in het bad zijn. Lekker genieten met je kleine ❤️

4 maanden geleden

Reactie op JChristine

Oh, nu durf ik m niet meer te doen haha. Zie je dat ook aan je buik verande ...
Nee merk er niks aan ook niks te zien haha

4 maanden geleden

Reactie op babymarch2022

Keek je ondertussen naar hypo birthing bedoel je dat? Is dat een video?🙈 e ...
Ja! Zij heeft een hele hoop van die clips online die je tijdens verschillende stadia kan aanzetten van je bevalling ik vond het echt super. De weeen zijn nog intens maar door de warmte en andere houding kon ik ze veel beter opvangen

4 maanden geleden

Vandaag 40+4. Net de video opgezet en alles gedaan. Ben heel benieuwd of het gaat werken! Ben er klaar mee... dat wachten. Vooral doordat er nog een peuter rondloopt hier. Kan hem gewoon niet meer met alles helpen of dingen ondernemen. Hopelijk werkt het!!! 😄