78 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op CXPP
Gedaan met 39+4 om 10.00 en 17.00. De volgende ochtend om 5.25 is onze zoon ...
Haha wat fijn! Maar aan de statistieken hier te zien denk ik toch dat het eerder aan je termijn dan de workout lag 😂
4 maanden geleden
Reactie op Cels
Nu 3 keer gedaan
Ik geef het op. Hij is zelfs vanuit een volledige indalin ...
Dat is wel een heel averechts effect 🤣 ik wist niet eens dat dat kon
4 maanden geleden
Reactie op Cels
Blijkbaar komt dit vaker voor bij een 2de zwangerschaps zelf dat ze pas ind ...
Oh, nu durf ik m niet meer te doen haha. Zie je dat ook aan je buik veranderen? Mijne hangt echt mega erg nu
4 maanden geleden
Reactie op JChristine
Oh, nu durf ik m niet meer te doen haha. Zie je dat ook aan je buik verande ...
Ik heb er echt helemaal niks aan gemerkt. Voor m’n gevoel vorige week en nu dezelfde buik maar schijnbaar is-ie nu ingedaald
4 maanden geleden
Ik heb het 5 keer gedaan en geen succes helaas, vandaag bevallen door strippen 😄
4 maanden geleden
Reactie op claudiamaximee
Ik heb het 5 keer gedaan en geen succes helaas, vandaag bevallen door strip ...
Gefeliciteerd! Ik lees dat je een badbevalling gehad hebt, ben mega benieuwd naar je ervaring🙈
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Gefeliciteerd! Ik lees dat je een badbevalling gehad hebt, ben mega benieuw ...
Dankjewel! Klopt inderdaad, voor het einde ben ik wel op de baarkruk en het bed geëindigd. Ik ben om 1 of 2 uur in het geboortehuis aangekomen en het bad stond al klaar. Heb denk ik tot een uur of 18:30 in het bad gezeten icm hypnobirthing by Anja en dit was voor mij echt de fijnste manier van weeen opvangen. Op een gegeven moment zat niks meer lekker en kreeg ik persdrang, vond het wel spannend om dat in bad te doen dus ben er maar uit gegaan. Ik raad het wel echt enorm aan want ik kon vrijer bewegen en door de warmte kon ik ook beter ontspannen. Als je meer vragen hebt stel ze gerust😁
4 maanden geleden
Reactie op claudiamaximee
Dankjewel! Klopt inderdaad, voor het einde ben ik wel op de baarkruk en h ...
Keek je ondertussen naar hypo birthing bedoel je dat? Is dat een video?🙈 en wat fijn zeg! Ben zo benieuwd hoe intens de weeën in het bad zijn. Lekker genieten met je kleine ❤️
4 maanden geleden
Reactie op babymarch2022
Keek je ondertussen naar hypo birthing bedoel je dat? Is dat een video?🙈 e ...
Ja! Zij heeft een hele hoop van die clips online die je tijdens verschillende stadia kan aanzetten van je bevalling ik vond het echt super. De weeen zijn nog intens maar door de warmte en andere houding kon ik ze veel beter opvangen