14 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een blaasontsteking?

2 jaar geleden

Hoe ver ben je? Ik ben nu 28 weken en heb soms het gewoon dat de kleine meid tegen m'n blaas trapt.. of daarop ligt. Het is niet aanhoudend maar kan wel vervelend zijn voor een periode..

2 jaar geleden

Is dit je eerste kindje of heb je al meer kindjes?

2 jaar geleden

Ik herken dit enorm!!! Het is inderdaad een heel gek gevoel en vaak dan is er ook maar heel weinig plas wanneer ik naar de wc ga. Het is geen blaasontsteking overigens. Ik ga er vanuit dat dit erbij hoort, maar neemt niet weg dat het heel vervelend is 😫

2 jaar geleden

Ik heb dit ook wanneer onze jongen op m’n blaas trapt

2 jaar geleden

Ik herken dit heel erg! Ik zat toevallig vanmiddag nog te twijfelen om er een topic over te starten. Ik plaste sowieso wel vaker sinds de zwangerschap maar sinds een paar dagen heb ik echt constant het gevoel dat m’n blaas ontzettend vol zit. Kom ik van toilet, 5 minuten later voelt het alweer alsof ik nodig moet. Als ik dan ga dan heb ik ook wel wat plas, maar echt weinig. Verder geen pijn bij het plassen of iets. Het is super vervelend want ik voel me er heel onrustig door… Het is ook moeilijk te negeren. Ook heb ik soms wat urineverlies bij lachen, niezen, hoesten… Hebben jullie dit er ook bij?

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik herken dit heel erg! Ik zat toevallig vanmiddag nog te twijfelen om er e ...
Eerste kindje trouwens (26,5w) en bij mij is het niet het schoppen van de baby, want het is echt aanhoudend

2 jaar geleden

Ik heb dit bij vlagen ook de laaste 2 weken, ik ben zwanger van mijn 3de en 29+3 weken zwanger

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemLwd

Heel herkenbaar.. hier ook met urineverlies.. durf niet meer zonder inleggen van huis te gaan.. 't is al regelmatig fout gegaan tijdens het niezen. Gelukkig steeds thuis

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ja ik heb dat ook.. druppels verlies met lachen of niesen.. heb daardoor altijd een always discreet in wanneer ik van huis ga! Veel te bang om in m'n broek te passen haha

2 jaar geleden

Reactie op djoekem0m

Heel herkenbaar.. hier ook met urineverlies.. durf niet meer zonder inlegge ...
Pfff vervelend hè… Ik ga morgen voor het eerst naar de bekkenfysio, ik heb zelf namelijk ook heel erg veel last van bekkenpijn. Ik las op internet dat bekkenpijn en blaasproblemen wel met elkaar te maken kunnen hebben. Mocht ik wat nuttigs horen morgen dan zal ik het hier even delen!

2 jaar geleden

Reactie op AnoniemLwd

Pfff vervelend hè… Ik ga morgen voor het eerst naar de bekkenfysio, ik heb ...
Ja ben benieuwd!

2 jaar geleden

Ik heb dit ook, maar onze kleine ligt met dr hoofd vaak daar en dan is het ook langere periode echt wel een naar gevoel… ik denk dat het erbij hoort.. anders voor de zekerheid je vk vragen.

2 jaar geleden

Ik heb dit ook! Ben bij de bekkenfysio geweest, blaasontsteking laten checken 2x maar dat was het allemaal niet. Inderdaad een vervelende ‘druk’ op je blaas.. Ik heb geen urineverlies gelukkig. Ik vrees dat het er bij hoort 😅