9 Reacties

6 dagen geleden

Ook de slaapzak van Fedde en Kees gebruikt! Was geen succes.. met de ritsjes naar beneden lukte het hem nog om met zn handen bij zijn gezicht te komen. Toen maar 'cold turkey' overgestapt op een normale slaapzak, was een paar nachten wennen, maar inmiddels slaapt hij er prima in! Overgestapt met 4,5 maand ofzo

6 dagen geleden

Reactie op Caitlin Lammers

Ook de slaapzak van Fedde en Kees gebruikt! Was geen succes.. met de ritsje ...
Jaaa dat is hier bij ons precies hetzelfde. Welke slaapzak gebruiken jullie? Hoelang was het wennen?😬😬

6 dagen geleden

Reactie op Irisvdgx

Jaaa dat is hier bij ons precies hetzelfde. Welke slaapzak gebruiken jullie ...
Gewoon een van de Hema! Daarvoor sliep hij in de pacco, Ik gok 4 nachten.. daarbij moet ik wel zeggen dat hij overdag niet ingebakerd sliep, maar gewoon ingewikkeld lag in een losse wikkeldoek

6 dagen geleden

Niet helemaal antwoord op je vraag, maar onze dochter heeft ook met de Fedde Kees slaapzak geslapen, zij bleef er gewoon rustig mee liggen, zo mee gestopt. Ze slaapt nu nog onder het Nunki laken. Ik merkte ook een tijdje terug weer onrust met haar handen. Ik geef haar nu een doekje (een dunne, ik kan er door ademen) waarmee ze kan friemelen, daarmee valt ze zo in slaap.

6 dagen geleden

Onze dochter moest cold turkey stoppen toen ze een spreidbroek kreeg en niet meet in de fedde en kees slaapzak kon. Bij ons hielp de fisher price otter heel erg daar legde ze haar handje op op het bewegende buikje. Was een paar nachten wennen inderdaad en we lieten haar vaak maar tussen ons in bed slapen de eerste twee weken maar nu gaat het prima!

6 dagen geleden

Hier waren de Fedde en Kees spullen ook geen succes. Wij hadden love to dream swaddle up en zijn toen over gegaan op de puckababy newborn. Straks naar de 4 seizoenen. Bij deze kan je de handjes bedekken en dat werkte uiteindelijk goed hier. Het is alsnog wennen natuurlijk..

6 dagen geleden

Reactie op MD999

Niet helemaal antwoord op je vraag, maar onze dochter heeft ook met de Fedd ...
Wat voor doekje gebruik je hiervoor?

6 dagen geleden

Reactie op Irisvdgx

Wat voor doekje gebruik je hiervoor?
Een klein hydrofiel spuugdoekje

5 dagen geleden

Bij m’n dochter (volgende maand 3), duurde dat echt heel lang. Uiteindelijk is het nog geen fantastische slaper. Maar het werd denk ik beter toen ze goed kon rollen en eindelijk op haar buik kon slapen🤭. Fedde en Kees werkte hier ook niet hoor. Het was gewoon even doorzetten. En om slaapcyclussen te koppelen hield ik de klok in de gaten. En iedere keer als er bijna een slaapcyclus voorbij was stond ik naast haar bed over haar neusje te aaien wat ik bij het slaaprutueeltje deed. Bij m’n zoontje ging het vrijwel meteen goed. Maar misschien hadddn we niet hoeven inbakeren en hebben we dat alleen gedaan omdat hij achteraf 5 weken had gejankt vanwege verborgen reflux!