12 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Eline, ik heb gehoord dat het tijdens de zwangerschap zo goed als weg kan zijn en na de bevalling weer terug komt. Hoop dat het meevalt! Liefs

4 maanden geleden

Ik ben gister bevallen en had tijdens zwangerschap veel last we zullen zien hoe het gaat erna tot nu toe lijkt het goed te gaan

4 maanden geleden

Heei hoi, toen ik zwanger was van mijn dochter had ik ook eerst nergens last van. Na de eerste week van de bevalling kwam het een keer zo hard terug ik kon niet eens zitten, zelfs een trui aan deed zeer. Ik ben nu zwanger van een zoontje en heb juist de hele zwangerschap heel veel pijn. Dus ik snap helemaal hoe je nu op dit moment voelt

4 maanden geleden

Hi. Hier tijdens de zwangerschap ook minder last dan normaal. Bij m'n eerste na de bevalling ook heel veel last. Voornamelijk met borstvoeding. Ben toen naar fysio gegaan die het losgemaakt heeft in hoeverre dat mogelijk was. Nu de 40 weken gepasseerd en merk dat t weer zwaarder wordt. We gaan het meemaken, het is wat het is.

4 maanden geleden

Zoveel andere ervaringen, stomme ziekte haha. Wel fijn om te lezen hoe het bij andere is! Heel veel sterkte allemaal

4 maanden geleden

Hoihoi, ik ben nu 1.5 week geleden bevallen en heb nog steeds heel erg spierpijn in mijn rug en buik. Geen idee of dat van de bevalling is of erna, maar het blijft behoorlijk lang hangen en wordt niet minder. Overigens had ik deze zwangerschap sowieso erg veel last, zeer zware bekkeninstabiliteit en zenuwpijn o.a., de fysio kon er gewoon niks mee zo erg was t 🤷🏻‍♀️ De bekkenpijn is wel echt met 75% afgenomen zodra de baby eruit was, heel gek. Maar ik zit nog wel te wachten op een terugval oid, kan me bijna niet voorstellen dat mijn herstel echt zo goed verloopt...🥲

4 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hoihoi, ik ben nu 1.5 week geleden bevallen en heb nog steeds heel erg spie ...
Klinkt echt vreselijk! Laten we hopen dat het mee valt. Als ik dit lees mag ik nog niet klagen hoor haha

3 maanden geleden

Hoe is het nu bij jullie? Het is bij mij nu weer stabiel laag zoals voor de zwangerschap en tijdens veel last van bekkenpijn.

3 maanden geleden

Reactie op Chan98

Hoe is het nu bij jullie? Het is bij mij nu weer stabiel laag zoals voor de ...
Hier gaat het nog goed! Het slaapgebrek slaat nog niet op mijn lijf, misschien ook door de hitte (wat ik overigens echt vreselijk vind). Mijn carpal tunnels vinden het alleen niet meer zo leuk, merk ik. Die kleine man begint aardig aan te komen en te groeien 😂

3 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Hier gaat het nog goed! Het slaapgebrek slaat nog niet op mijn lijf, missch ...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik sinds een paar dagen weet dat ik in 2 kiezen enorme gaten heb (aan de zijkanten, dus met kauwen etc nooit gemerkt), mijn plekje zwangerschapseczeem helemaal niet weggaat, maar onwijs aan het uitbreiden is en ik door het lange gebruik van (en dus irritatie door) maandverband en nu inlegkruisjes last heb van mega puisten in dat gebied...🥲 Dus het herstel verloopt verder echt goed en geen terugval, maar hier word ik ook allemaal niet vrolijk van...😂 Was het dus toch te mooi om waar te zijn, dat alles zo goed ging/gaat🥹

3 maanden geleden

Het gaat met mij wel goed eigenlijk 🤞 de fibromyalgie pijn is inmiddels gezakt en ik heb er weinig last van. Ik hoop zo erg dat het zo blijft!!!!! Alleen me vagina gebied voelt nogsteeds geïrriteerd, ben al 3,5 week verder inmiddels. Hechtingen voel ik gelukkig ook niet meer. Ik mag eigenlijk niet klagen. Ben nog wel snel moe en echt conditie van een luiaard 🤣