12 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb de Philips Avent en kan die zeker aanraden!
- Hij heeft beweging en geluidsdetectie, dan krijg je een melding
- Hij heeft zowel een monitor als een app
- Heeft als opties; Muziek, whitenoise, andere rustgevende geluiden en een nachtlampje
Je kan achtergrond bewaking aanzetten (dus zonder dat je de app open hebt, wel alles continu horen) of je kan de camera op een klein beeld in je scherm van je telefoon zetten, zodat wanneer je bijvoorbeeld aan het Whatsappen bent, je tegelijkertijd je baby in de gaten kan houden.
Echt een aanrader! De prijs is wel wat duurder helaas.
2 maanden geleden
Ik ook, Philips avent connected! Camera moet verbinding maken via wifi (dacht dat dit met elke monitor met app zo is) om de app op je telefoon overal te kunnen openen (hier hoeft je geen wifi voor te hebben maar wel internet uiteraard).
Je kunt op afstand nachtlampje aanzetten, muziekje aanzetten, praten. En een stabiele app!
Als je hem eens zonder wifi wil gebruiken, kan ook, dan kun je niet de app gebruiken, maar wel de monitor die erbij zit - die gaat overigens niet goed door meerdere lagen nieuwbouw beton (niet meer dan 1 verdieping) ;).
2 maanden geleden
Reactie op Lou7
Ohh maar werkt de monitor dus wel zonder wifi? Want dat is precies wat we z ...
Ja je kunt hem gewoon inpluggen in het stopcontact, en als je hem niet aansluit op een wifi netwerk kun je de app dus niet gebruiken maar wel het schermpje wat erbij zit. Ik denk dat dat via Bluetooth ofzo werkt. Hij heeft een redelijk goed bereik, maar je kunt ws niet aan de andere kant van een hotel gaan zitten.
2 maanden geleden
Wij hadden bij de eerste een luvion aangeschaft maar wat een verschrikkelijke verbinding heeft dat ding. Toen hebben we ook de Philips avent genomen en indd super blij mee. Het schermpje is dit jaar gek gaan doen en hebben een hele nieuwe toegestuurd gekregen binnen 1 dag was deze al bezorgd. Dus ook hele fijne service bij Philips!