10 Reacties

6 dagen geleden

Waarom zou je dat willen? Hier geen tips want hij heeft het gewoon nodig

6 dagen geleden

De andere flessen verdeeld over de dag wat meer geven?

6 dagen geleden

Volgens mij is hier niet echt een tip voor. Als ze het nog nodig hebben! Wij gaan toevallig vanavond gewoon de 23uur fles weg laten. Kijken wat hij doet! Als hij ‘s nachts weer komt, heeft hij het gewoon nodig.

5 dagen geleden

Ik wil binnenkort als hij weer wat beter is hem een keer niet wakker maken voor de 23.00 u fles en kijken wat hij doet😊. Als dat mislukt en in de nacht komt, dan geven we hem gewoon nog om 23:00. Bij onze oudste waren we met 5 maanden al gestopt met de 23:00 u fles. Maar die kwam standaard nog voor een nachtfles. Of we nou wel of niet de fles in 23.00 gaven. Dan maar zelf wat eerder naar bed 🤪

4 dagen geleden

Als je die kleine nu wakker maakt voor deze fles zou ik niet afbouwen maar gewoon stoppen met wakker maken. Dan zie je vanzelf wat er gebeurd. Ik zou wanneer ie vervolgens toch in de nacht wakker wordt het eerst even een paar dagen proberen. Grote kans dat het even wennen is. Als je wel echt merkt dat het honger is dan heeft ie het misschien nog nodig.

4 dagen geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Volgens mij is hier niet echt een tip voor. Als ze het nog nodig hebben! ...
Hier al 2 avonden geen 23uur fles gegeven en heerlijk geslapen van ongeveer 20:00 uur tot 07:30 uur.

4 dagen geleden

Hier geven we nu een klein flesje, 90 cc, om 3u in de e nacht ongeveer want dan komt hij altijd. Maar daarna is ie altijd onrustig. Ik zie niet in hoe hij ooit een hele nacht door gaat slapen. Van 19 tot 7u krijgt hij nu dus nog 2 voedingen.

2 dagen geleden

Wij gaven tot 3 dagen geleden ook nog rond 22:30 een laatste fles. We moesten hem dan altijd uit diepe slaap wakker maken, maar hij dronk de fles wel altijd op. Eergisteren hadden we zoiets van, we geven de laatste fles niet meer en zien wel wat er gebeurt. Hij heeft nu 2 nachten van ± 19:15 tot 07:15 geslapen 😱🙏🥰 Super fijn (en luxe 😜). Vind nu ook dat hij een veel fijnere tijd wakker word. Voorheen werd hij nog wel eens met gemak pas rond 08:00 wakker. Maar dan zaten we echt nog wel eens te hannessen met fles en slaaptijden. Ik zou zeggen, probeer het gewoon en kijk wat hij/zij doet.

2 dagen geleden

Vgm kun je de laatste voeding afbouwen op het moment dat ze ‘s ochtends de fles langere tijd niet leegdrinken.

2 dagen geleden

Wij zijn nu ook ongeveer 2 weken gestopt met de laatste fles, want moesten haar ook altijd wakker maken. Eerst hebben we gewoon die fles weggelaten om te kijken wat er gebeurde. Ging 2 nachten goed maar 3e nacht toch echt wakker van de honger ‘s nachts (hoorde haar buikje knorren) dus toen op advies consultatiebureau laatste fles opgehoogd naar 210 en sindsdien gaat het goed!